جواد خیابانی گزارشگر فوتبال با حضور در یک برنامه تلویزیونی با دنیای ورزش خداحافظی کرد و گفت : چاره‌ای ندارم.

خداحافظی بغض‌آلود جواد خیابانی از تلویزیون + فیلم

به گزارش سلام نو، جواد خیابانی متولد 27 آبان 1345 در کرج، گزارشگر باسابقه فوتبال است.

او فارغ التحصیل دکترای آسیب شناسی ورزشی و دو فوق لیسانس مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک و دو لیسانس مهندسی متالورژی و کارشناسی تربیت بدنی است.

جواد خیابانی در شهر کرج بعنوان پنجمین فرزند از میان خانواده ای با هشت فرزند به دنیا آمده است ، مادرش خانه دار و پدرش انباردار اداره اصلاح بذر کرج بودمی گوید از پدر و مادری تبریزی در شهر کرج به دنیا آمده ام ، اما اصالتم آذری بوده و تمام اقوام مادری من در یکی از روستاهای اطراف تبریز بنام «حاج آقا» هستند.

در سال 1368 وقتی 23 ساله بود بعنوان مدرس هنرستان در دروس فنی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد و دو سال نیز در هنرستان رجایی بندرعباس بعنوان معاون آموزشی (ناظم) مشغول بکار شد.

سال 1371 در برنامه «آنچه شما خواسته‌ اید» از علاقمندان به گزارشگری فوتبال دعوت شد که برای حضور در تست به صدا و سیما نامه بزنند.

خیابانی پس از این برنامه، نامه‌ ای به صداوسیما نوشت با این مضمون که همه حرف‌ هایتان راست نیست و دست از این کارها بردارید، آمدن به تلویزیون پارتی می‌ خواهد.

واکنش تهیه کننده آن برنامه به نامه بسیار جالب بود، زیرا پس از خواندنش، به خیابانی زنگ زد و گفت تحت تاثیر نامه‌ اش قرار گرفته و برای حضور در تست گزارشگری از او برای حضور در صداوسیما دعوت کرد.

خیابانی می گوید؛ آذر ماه سال 1371 بود که رفتم و تست دادم سپس نخستین برنامه‌ ای که اجرا کردم، برنامه مسابقه فوتبال بود و در نهایت وارد گزارشگر شد.

دیدار ایران و استرالیا در آخرین بازی پلی آف جام جهانی 1998 فرانسه که به حماسه ملبورن معروف شد سکوی پرتابی عالی برای وی بشمار می آید.

او در این بازی (خرداد 1377) لقب غزال تیزپای آسیا را به خداداد عزیزی داد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید