فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از ضرب و شتم یک معلم توسط فردی جلوی یکی از مدارس با چاقو خبر داد.

ضرب و شتم معلم شبستری در مقابل مدرسه / جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ محمد جلیلیان افزود: در بررسی اولیه مشخص شد معلمی توسط فردی در جلوی یکی از مدارس با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و ضارب متواری شده است.

وی ادامه داد:ماموران با تحقیقات و اشراف اطلاعاتی در کمترین زمان ممکن محل و مخفیگاه متهم (فرد ضارب) را شناسایی و وی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کردند.

دستگیری سارقان خانه باغ ها در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از دستگیری ۲ سارق خانه باغ‌ها با ۱۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ عادل ولیزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در سطح شهرستان ملکان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده در نهایت ماموران موفق شدند ۲ متهم سابقه دار را شناسایی که با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات منسجم آن‌ها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت کردند.

وی افزود: در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیسی، متهمان به ۱۷ فقره سرقت از خانه‌ها در سطح شهرستان معترف شدند.

سرهنگ ولیزاده در پایان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کشف بیش از ۱۰هزار مواد محترقه غیرمجاز در مرند

فرماندهی انتظامی مرند از کشف تعداد ۱۰‌هزار و ۷۶۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک خبر داد.

سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی اش اقدام به تهیه و فروش انواع مواد محترقه غیر مجاز و پرخطر می کند ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۱۰هزار و ۷۶۰عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مرند با بیان اینکه یک نفر در این راستا دستگیر و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان درخواست کرد: در ایام پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد و یا افرادی که در رابطه با تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

البسه خارجی قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از کشف انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده، تعداد یک هزار و ۱۳۹ ثوپ البسه خارجی و ۲۱۵سرویس ظرف شیشه‌ای قاچاق کشف شد.

سرهنگ بابایاری خاطرنشان کرد : برابر نظریه کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۸ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال برآورد شده و تعداد یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

توقیف محموله ۱۰ تنی روغن قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۰ تن روغن جامد و مایع قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، هنگام پایش و ترددهای خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون مقدار ۱۰ تن روغن جامد و مایع که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود کشف و خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن ۹ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاق کالا و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند؛ از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید