موضوع بیمه معلمان و کادر مدارس غیر انتفاعی و ... از جمله ایرادات شورای نگهبان نسبت به این طرح بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

خبر خوب برای معلمان مدارس غیرانتفاعی

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون آموزش، ساعات کاری معلمان مدارس غیرانتفاعی به ۳۰ ساعت در هفته کاهش و بیمه آنها نیز به صورت کامل محاسبه خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، گفت: بررسی این طرح در مجلس به پایان رسیده و برای ارزیابی به شورای نگهبان ارسال شده بود که شورا ایراداتی به آن گرفته که در جلسه اخیر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات این طرح بررسی و ایرادات آن برطرف شد.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که فرآیند صدور احکام نومعلمان آغاز شده است.

وی درباره ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، گفت: موضوع بیمه معلمان و کادر مدارس غیر انتفاعی و ... از جمله ایرادات شورای نگهبان نسبت به این طرح بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: در جلسه اخیر کمیسیون آموزش با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و طراحان طرح، ایرادات برطرف و اعضا مصوباتی نیز داشتند.

حجت‌الاسلام فلاحی در تشریح یکی از مصوبات اعضای کمیسیون آموزش، اظهار کرد: بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون آموزش، ساعات کاری معلمان مدارس غیرانتفاعی به ۳۰ ساعت در هفته کاهش و بیمه آنها نیز به صورت کامل محاسبه خواهد شد.

وی اظهار کرد: مصوبات و گزارش کمیسیون آموزش برای بررسی درجلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه می‌شود و در صورت تصویب نمایندگان، طرح برای بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

پ
کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید