کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

منتشر شدن کارت آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری

کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در بیش از ۲۵۰ شهر کشور برگزار خواهد شد.
کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.
فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
همچنین اطلاعیه تکمیلی منابع تخصصی در عناوین شغلی دبیر ریاضی با کدرشته شغلی ۳۰۳۸ و دبیر عربی با کدرشته شغلی ۳۰۴۲ در آزمون استخدام مشاغل «آموزگار- دبیر و هنرآموز» وزارت آموزش‌ و ‌پرورش سال ۱۴۰۳ منتشر شده است.
متقاضیان عنوان شغلی دبیر ریاضی (با کدرشته شغلی ۳۰۳۸) و دبیر عربی (با کدرشته شغلی ۳۰۴۲) توجه داشته باشند با توجه به درخواست برخی از داوطلبان مبنی بر عدم کفایت منابع معرفی‌شده برای مطالعه محتوای مورد ارزیابی ارائه‌شده در رشته‌های مذکور، بدین‌وسیله اعلام می‌شود داوطلبان عناوین شغلی مذکور لازم است علاوه بر مطالعه منابع معرفی‌شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون، به سرفصل‌ها و منابع تخصصی (مصوب شورای ‌عالی برنامه‌ریزی) در سطح مقطع کارشناسی (لیسانس) رشته مورد آزمون در زمینه محتوای مورد ارزیابی نیز تسلط داشته باشند.
در جلسه آزمون به هریک از داوطلبان عناوین شغلی مختلف یک بسته آزمونی داده می شود. دفترچه آزمون شامل حاوی ۱۰۰ سؤال حیطه عمومی، ۷۰سؤال حیطه اختصاصی و ۷۵ سؤال حیطه تخصصی (در مجموع ۲۴۵ سؤال) است که داوطلبان باید درمدت ۲۵۵ دقیقه به سؤالات آن پاسخ دهند.
دفترچه سؤالات همه داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سؤال داوطلبان درج شده، باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.
تعداد سؤالات هریک از دفترچه های آزمونی و مدت پاسخگویی به آنها به شرح زیر است:
آموزگار ابتدایی (ابتدایی) - کد رشته شغلی
۳۳۶۹ (کد دفترچه ۳۰۱) تعداد ۲۴۵ سؤال مدت زمان پاسخگویی: ۲۵۵ دقیقه
آموزگار ابتدایی (استثنایی) - کد رشته شغلی ۳۳۹۹ (کد دفترچه ۳۰۲) تعداد ۲۴۵ سؤال مدت زمان پاسخگویی: ۲۵۵ دقیقه
تبصره ۱: داوطلبان مسلمان اهل تشیع و اهل سنت، هرکدام باید به سؤالات معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ویژه خود پاسخ دهند.
تبصره ۲: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در محاسبه نمره کل عمومی (که حیطه عمومی نامیده می شود)، این درس لحاظ نخواهد شد ولی چنانچه داوطلب اقلیت دینی به سؤالات معارف اسلامی پاسخ دهد، این درس با تأثیر مثبت در محاسبه نمره کل عمومی لحاظ خواهد شد.
در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس مذکور و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس مذکور، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک قرار خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید