مجموعه‌ی برنادل دوره‌ی آموزشی‌ ‌فوق العاده کاربردی و خاصی را برای افرادی که دوست دارند به عنوان یک اکانت منیجر وارد بازار کار بشوند، آماده کرده و به صورت ۰تا ۱۰۰ همه‌ی نکات را به افراد آموزش داده است. کارشناسان پشتیبانی، مدیر اکانت، مدیر پروژه، مدیر اجرایی، روابط عمومی و مدیر مشتری crm می‌توانند از محتوای آن استفاده کنند.

آیا کارشناس فروش و اکانت منیجر بازار کار یکسانی دارند؟

در زمان حال که بیشتر افراد دارای تحصیلات بالایی هستند و می‌خواهند کار خوبی را پیدا کرده و در آن استخدام بشوند، دو شغل کارشناس فروش و اکانت منیجر از جمله بهترین شغل‌هایی هستند که می‌توانند افراد در آن‌ها مشغول به کار شوند.

این دو شغل متفاوت از یکدیگر بوده و بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها نیاز دارند تا افرادی تحت عنوان کارشناس فروش و اکانت منیجر برای آن‌ها کار کنند زیرا مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها تمایل دارند تا مشتریان زیادی را به سمت خرید محصولات و استفاده از خدمات جذب کنند.

بازار کار هر دو شغل بازار کار پویا و فعالی است که لازم دارد افرادی که در این دو شغل مشغول به کار می‌شوند، نیازهای بازار را بشناسند و بتوانند به خوبی خودشان را با تغییراتی که در آن رخ می‌دهد، هماهنگ کنند.

در ماه‌های آخر سال در بیشتر شغل‌ها به ویژه در سمت کارشناس فروش و اکانت منیجر جابه‌جایی‌هایی رخ می‌دهد و افرادی که از شغل خود راضی نیستند نیز می‌توانند مهارت‌های مربوط به این دو سمت شغلی را یاد بگیرند. آن‌ها پس از یادگیری این مهارت‌ها می‌توانند در مصاحبه‌ها شرکت‌هایی که برای این شغل‌ها تقاضا دارند، شرکت کنند و در صورتی که میزان مهارت آن‌ها مورد تائید آن شرکت باشد، در آنجا استخدام شده و در یک پوزیشن کاری بی‌نظیر فعالیت کنند.

شما می‌توانید با تهیه کردن دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری و یادگیری موارد آموزش داده شده در این دوره در این شغل‌ها پیشرفت کنید. در ادامه بیشتر در خصوص بازار کار این دو حرفه با شما صحبت می‌کنیم.

بازار کار کارشناس فروش

یکی از رده‌های شغلی پرطرفدار در بین افراد که برای برخی از شرکت‌ها و سازمان‌ها وجود آن بسیار مهم است، رده شغلی کارشناس فروش است. شخصی که در چنین جایگاهی در شرکت فعالیت خودش را شروع می‌کند باید تخصص و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی و فروش داشته باشد. چنین شخصی در یک شرکت و سازمان باید بتواند از طریق صحبت و گفت و مشتریان را جذب کند و به افزایش فروش محصولات و یا خدمات یک شرکت و سازمان کمک کند.

بازار کار کارشناس‌های فروش تحت تاثیر عواملی مثل موقعیت جغرافیایی، صنعت، میزان عرضه و تقاضای افراد برای آن محصول یا خدمت و همچنین توانایی‌های خود فرد است. در زمان حال هم به خاطر اینکه صنعت‌ها و تجات‌های مختلفی رونق زیادی پیدا کرده‌اند، وجود یک کارشناس فروش حرفه‌ای نیز اهمیت زیادی دارد.

برای اینکه بتوانید به عنوان یک کارشناس فروش مشغول به کار شده و وارد این بازار کار بشوید، می‌توانید از آموزش مدیریت ارتباط با مشتری کمک بگیرید و با افزایش سطح مهارت‌های خود وارد این شغل شوید.

بازار کار اکانت منیجر

اکانت منیجر رده شغلی دیگری در سازمان‌ها و شرکت‌ها است که وظایف مهمی را بر عهده دارد و کارهای مهمی را در شرکت و سازمان انجام می‌دهد.

این پوزیشن شغلی به دنبال افرادی است که تخصص و مهارت خوبی در زمینه‌ی مدیریت کردن مشتری‌های جذب شده به سازمان یا شرکت را دارند. شما می‌توانید وجود این شغل و حرفه ‌را در مشاغل زیادی به ویژه در صنعت‌ها و بخش‌های مختلف مشاهده کنید.

برای اینکه بتوانید به عنوان یک اکانت منیجر عالی وارد این شغل و کار بشوید لازم است که یک سری مهارت‌ها داشته باشید. داشتن مهارت‌های ارتباطاتی، دانش خوب و کامل درباره‌ی کالا و یا خدمت، مدیریت کردن زمان، توانا بودن در انجام مذاکرات با مشتریان، تحلیل کردن و داشتن استراتژی از جمله این مهارت‌ها است.

آیا کارشناس فروش و اکانت منیجر بازار کار یکسانی دارند؟

تفاوت بازار کار کارشناس فروش با اکانت منیجر

کارشناس فروش و اکانت منیجر دو رده شغلی متفاوت از یکدیگر هستند که برخی از وظایف آن‌ها به یکدیگر شبیه است اما به طور کلی در بازار کار این دو شغل تفاوت‌هایی وجود دارد.

از میان تفاوت‌های این دو رده‌ی شغلی، چند مورد زیر را برای شما بازگو می‌کنیم.

  • اولین تفاوت این دو شغل در بازار کار از نظر حوزه کاری است‌. کارشناس فروش باید در زمینه‌ی معرفی یک محصول یا خدمت به مشتری و جذب کردن مشتریان فعالیت کند. این در حالی است که اکانت منیجر مشتریان را مدیریت کرده و مشتریان فعلی را حفظ می‌کند.
  • تفاوت بعدی این دو شغل در بازار کار در روابطشان با مشتریان است. کارشناس فروش با مهارتی که دارد مشتریان را جذب می‌کند تا میزان فروش را افزایش دهد. اما اکانت منیجر روابط قوی که با مشتریان قبلی ایجاد شده را حفظ می‌کند.
  • یکی از تفاوت‌های مهم این دو شغل در بازار کار مربوط به استراتژی آن‌ها است. کارشناس فروش یکبار روی مشتری زمان می‌گذارد و فروش انجام می‌شود. اما اکانت منیجر وظیفه این را دارد که یک مشتری را چندین بار تبدیل کند و علاوه بر افزایش رضایت مشتری، خدمات جانبی را هم به مشتریان بفروشد.

دوره آموزشی اکانت منیجر

مجموعه‌ی برنادل دوره‌ی آموزشی‌ ‌فوق العاده کاربردی و خاصی را برای افرادی که دوست دارند به عنوان یک اکانت منیجر وارد بازار کار بشوند، آماده کرده و به صورت ۰تا ۱۰۰ همه‌ی نکات را به افراد آموزش داده است. کارشناسان پشتیبانی، مدیر اکانت، مدیر پروژه، مدیر اجرایی، روابط عمومی و مدیر مشتری crm می‌توانند از محتوای آن استفاده کنند.

از ویژگی‌های دوره اکانت منیجر حرفه‌ای می‌توانیم چند مورد زیر را برای شما بازگو کنیم.

  • دوره‌های اکانت منیجر آپدیت می‌شوند و آپدیت  به صورت رایگان در اختیار افرادی که قبلا آن را تهیه کرده‌اند، قرار می‌گیرد.
  • در انتها، این مجموعه‌ به افراد مدرک فنی و حرفه‌ای برنادل می‌دهد.
  • شما این دوره‌ی فوق العاده کاربردی اکانت منیجر را می‌توانید بدون داشتن هیچ محدودیتی در زمان و مکان در بستر اسپات پلیر ببینید و از آن استفاده کنید.
  • می‌توانید دوره آموزشی اکانت منیجر را به صورت اقساطی هم بخرید و هزینه‌ را در چند قسط پرداخت کنید.
  • سرفصل‌هایی که گفته شده براساس آخرین نیازهای بازار کار طراحی شده و می‌تواند به خوبی شما را با نیازهای بازار کار به این رشته آشنا کند.

آیا کارشناس فروش و اکانت منیجر بازار کار یکسانی دارند؟

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بازار کار کارشناس فروش و اکانت منیجر آشنا کنیم و تفاوت این دو رده‌ی شغلی در شرکت‌ها و سازمان‌ها را برای شما بیان کردیم‌. همچنین دوره آموزشی اکانت منیجر را به شما معرفی کردیم که شما با دیدن آن می‌توانید به راحتی آموزش‌های لازم برای ورود به بازار کار را دریافت کنید. همچنین با شرکت در دوره مدیریت ارتباط با مشتری می‌توانید به یک کارشناس فروش و اکانت منیجر حرفه‌ای تبدیل شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید