زن جوان خرم آبادی پسر معلول ۱۰ ساله اش را به طرز هولناکی به قتل رساند.

قتل پسر معلول توسط مادر سنگدل به طرز وحشتناک در خرم آباد

مادری جوان به خاطر اذیت های فرزند معلولش در اقدامی تلخ ابتدا به او قرص خواب‌آور داده و سپس پسرش را خفه کرده است.

به گزارش سلام نو به نقل از برترین ها، مادری جوان در اقدامی هولناک پسر ۱۰ ساله اش را بی رحمانه به قتل رسانده و اهالی محل با شنیدن این خبر شوکه شدند و باور نداشتند که این پسر بچه ۱۰ ساله که دچار معلولیت جسمی و ذهنی بوده به دست مادرش به قتل رسیده و زمزمه های این جنایت دهان به دهان در محل پیچید تا این که خودروی انتقال جسد وارد کوچه شد و همین کافی بود تا مهر تایید فرزندکشی زده شود.

برخی از اهالی محل اظهار داشتند که مادر پس از قتل فرزندش جسد را داخل کمد دیواری نگه داشته است؛ اما پیگیری ها از پلیس مهر تایید بر این خبر نزد.

بررسی ها نشان از آن دارد که زن جوان به خاطر اذیت های فرزند معلولش از نظر روحی آشفته و بهم ریخته و در اقدامی تلخ ابتدا به فرزندش قرص خواب‌آور داده و پس از آن سر پسرش را داخل سطل آب گذاشته و او را خفه کرده است.

این مادر که از نظر روحی بهم ریخته است، پس از قتل فرزندش در پلیس آگاهی خرم آباد به قتل فرزندش اعتراف کرد و گفت: پسرم به خاطر معلولیتش دائم اذیتم می کرد و در این سالها صبوری کردم؛ اما این روزها اذیت هایش زیاد شده بود.

این آزارها به حدی زیاد شده بود که خودم از نظر روحی به هم ریختم و افسرده شدم و تصمیم به حذف پسرم گرفتم. وی افزود: ابتدا با دادن قرص خواب‌آور، پسرم بیهوش شد و سپس‌ سرش را داخل سطل آب کردم‌ و او را خفه کردم.

بنابر این گزارش، این مادر برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی خرم آباد قرار گرفته و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید