تلویزیون با سریال‌های «زیرخاکی ۴»، «نون. خ۵»، «رستگاری» و «هفت‌سر اژدها» به استقبال ماه مبارک رمضان و عید نوروز خواهد رفت. 

زمان پخش سریال‌های نوروزی ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش سلام نو، همزمانی دو مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز، جزو ایام طلایی آنتن محسوب می‌شوند و هر سریال‌سازی تمایل دارد اثرش را در این مناسبت روانه آنتن کند. امسال همزمانی نوروز و رمضان اهمیت انتخاب سریال‌های مناسبتی را بیشتر کرده است. از مدت‌ها پیش نام سریال‌های متعددی به عنوان گزینه‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳ مطرح شده است.
شبکه یک، دو سریال «زیرخاکی ۴» و «نون. خ۵» را برای مخاطب تدارک دیده است. پخش سریال «زیرخاکی ۴» از ابتدای ماه رمضان و آخرین هفته اسفندماه آغاز می‌شود. دومین سریال شبکه یک، «نون. خ۵» است که پس از ایام سوگواری شب‌های قدر از نیمه دوم فروردین روانه آنتن خواهد شد.
پس از چندین سال که سنت پخش سریال‌های ماورایی در ماه رمضان به دست فراموشی سپرده شده بود، شبکه ۲، بار دیگر سراغ ژانر ماورایی و معناگرا رفته و پای شیطان و فرشته و برزخ را وسط کشیده است.
مسعود ده‌نمکی که تهیه‌کنندگی و کارگردانی «رستگاری» را برعهده دارد تا امروز در ژانرهای مختلف آثاری، چون دارا و ندار، معراجی‌ها، دادستان و آزادی مشروط را برای تلویزیون ساخته و قرار است این‌بار با یک اثر ماورایی میهمان خانه‌ها شود.
مجموعه تلویزیونی رستگاری در مرکز سیمافیلم و در ۳۰قسمت تهیه شده و در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی می‌رود.
سریال تلویزیونی «هفت‌سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که نام قبلی آن «طلاق» بود، قرار است ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از شبکه ۳ پخش شود.
درام سیاسی «هفت‌سر اژدها» در ژانر پلیسی، سیاسی ساخته شده و درباره مسائل اجتماعی بحث‌برانگیز است که به پرونده‌های کلان مفاسد اقتصادی می‌پردازد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید