نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های انگلیسی را دامه خواهند داد.

صنعا: باز هم کشتی انگلیسی غرق می‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «حسین العزی» معاون وزیر امور خارجه دولت «نجات ملی» یمن روز یکشنبه گفت: صنعا به غرق کردن دیگر کشتی‌های انگلیسی ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: هرگونه حمله به یمن به فهرست اشتباهات انگلیس اضافه خواهد شد؛ چراکه لندن در تجاوز به کشور ما دست دارد و از جنایات در نوار غزه حمایت می‌کند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع خبری روز گذشته اعلام کردند: کشتی انگلیسی «ام وی روبی مار» که ۱۳ روز پیش هدف حمله ارتش یمن در دریای سرخ قرار گرفته بود، بطور کامل غرق شده است.

نیروی دریایی یمن ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) کشتی یاد شده (M/V Rubymar) با پرچم بلیز و متعلق به انگلیس را در دریای سرخ هدف قرار داد.

این کشتی حامل ۴۱ هزار تُن کود بود که طی روزهای اخیر مقابل سواحل یمن به صورت نیمه غرق قرار داشت و شنبه به طور کامل غرق شد.

ارتش یمن طی هفته‌ها و ماه های گذشته در حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید