بانک ملت که در فعالیت ۹ ماهه خود توانست رتبه برتر درآمد عملیاتی را با ۶۸.۵ میلیارد تومان در میان دیگر فعالان این صنعت به دست بیاورد، در عملکرد دی و ۱۰ ماه سال جاری ، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۴.۸ و ۴۹.۶ هزار میلیارد تومانی شد.

اولین حرکت مثبت با فروش ۵ روزه اوراق سپرده ۳۰ درصدی

به گزارش سلام نو، بانک ملت از بانک‌های پیشتاز و پیشرو در ارزش‌آفرینی و کسب درآمدهای بالا و رضایت مشتریان در میان دیگر فعالان نظام بانکداری ایران است که همواره برنامه‌های فناوری را در محصولات آن می‌توان به وضوح مشاهده کرد. این بانک اخیرا مدیرعاملی دست‌پاک و کاربلد را از دست داد که براساس آخرین اخبار منتشره فرخ‌نژاد که سابقه فعالیت در این حوزه و بانک کشاورزی را دارد به عنوان مدیرعامل جدید سکاندار و میراث‌دار خدمت به جامعه هدف به جای مرحوم دولت‌آبادی شد.

بانک ملت به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور در عملکرد دی‌ماه خود از درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی به میزان ۱۱.۷ هزار میلیارد تومان و ۶.۹ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری خبر داد.

وبملت با سرمایه ثبتی ۳۵.۳ هزار میلیارد تومانی و ثبت نشده ۳۵.۷ هزار میلیارد تومانی در دهمین ماه سال ۱۴۰۲ تراز عملیاتی مثبت ۴.۸ هزار میلیارد تومانی را ثبت کرد.

بانک ملت در ۱۰ ماهه سال جاری نیز با کسب ۱۰۷.۴ هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت ۵۷.۷ هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری ، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۴۹.۶ هزار میلیارد تومانی شد که نسبت به دوره مشابه قبل ۴۳ و ۴۶ درصد افزایش داشت.

برنامه‌های فناورمحور، عرضه محصولات جدید و نوین در نظام بانکداری ایران اسلامی و همچنین همراهی با طرح‌های تولیدکنندگان، پروژه‌های اقتصادی دولت، حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر از جمله فعالیت‌های بانک ملت در دوران مرحوم دولت‌آبادی به عنوان مدیرعامل این بانک به شمار می‌آید که در دوسال اخیر نیز افزایش چشمگیر و رضایت فزاینده‌ای را از سمت مشتریان به دنبال داشت.

پس از فوت ناگهانی مدیرعامل فقید بانک ملت، اخبار حکایت از این دارد که آقای فرشید فرخ نژاد از مدیران خوشنام و موفق شبکه بانکی که در کارنامه خود مدیریت بانک کشاورزی را دارد، با تصویب اعضای هیات مدیره و تایید وزیر اقتصاد به عنوان مدیر عامل بانک ملت منصوب شد.

در اولین برنامه موفق بانک ملت پس از ورود مدیریت جدید، این بانک اعلام کرد که پیرو مجوز بانک مرکزی، ۲۵ هزار میلیارد تومان سهمیه تخصیصی اوراق سپرده مدت‌ دار ویژه سرمایه‌ گذاری با نرخ سود ۳۰ درصدی طی پنج روز کاری به فروش رسید.

دلیل این سرعت در فروش که موفقیتی چشمگیر به شمار می‌آید را می‌توان افزایش میزان اعتماد مشتریان و برنامه‌های مدیریتی در بالابردن بازدهی شرکت‌های تولیدی این شرکت دانست. چرت که منابع حاصل از فروش این اوراق به تامین مالی سرمایه در گردش طرح‌ها و پروژه‌های با بازدهی بالا در شرکت‌های تولیدی اختصاص خواهد یافت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید