رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با همه توان برای اتمام طرح‌های نیمه تمام و کلنگ‌زنی شده در کرمان با هماهنگی مدیریت عالی دولت اقدام خواهیم کرد.

پیگیر اتمام طرح‌های نیمه تمام و کلنگ‌زنی شده در استان کرمان خواهم بود

به گزارش سلام نو دکتر محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، از حضور گسترده مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد و افزود: ملت شهیدپرور استان کرمان با درک شرایط حساس منطقه‌ای در راستای خنثی کردن تهدیدات و توطئه‌های قدرت‌های استکباری در انتخابات مشارکت کردند و جلوه‌های زیبایی از وحدت و انسجام را در برابر چشم دنیا به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم کرمان به‌خصوص حوزه انتخابیه کرمان و راور در پای صندوق‌های رای بسیار باشکوه بود که جای تقدیر دارد.

وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات لبیک گفتن ملت شریف ایران و کرمان عزیز به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

پورابراهیمی با بیان اینکه در طی سال‌های گذشته اقدامات مهم زیربنایی در امر سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی انجام گرفته اظهار کرد: استان کرمان در آغاز تحولات بزرگ صنعتی و معدنی در منطقه قرار دارد و اتفاقات مطلوب‌تری در آینده استان رقم خواهد خورد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با دعوت از بزرگترین شرکت‌های اقتصادی کشور سرمایه گذاری‌های مهم اقتصادی در بخش‌های مهم همانند شهرک انرژی‌های خورشیدی، طرح بندر خشک و مرکز لجستیک، طرح فرو آلیاژ، طرح تولید ورق‌های پوششی صادراتی، طرح تولید روی، طرح تولید لاستیک‌های فوق سنگین، طرح پلاسما، طرح آشیانه تعمیرات هواپیماهای پهن پیکر، شرکت اکتشافی خاورمیانه در کرمان تشکیل و عملیات اجرایی آنها آغاز شده و مجموعاً در کرمان و راور ۱۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید ایجاد شده است .

وی گفت: همراه با اقدامات استانی اصلاحات مهم اقتصادی همانند اصلاح قانون جدید بانک مرکزی را که در حوزه اقتصاد کشور گره‌گشا خواهد بود عملیاتی کردیم تا اثرات تحریم‌ها به حداقل ممکن برسد.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید