طرز تهیه یک نودل خوشمزه را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

دستور پخت نودل با سیب زمینی و رب گوجه فرنگی

به گزارش سلام نو، نودل یکی از غذا های بسیار محبوب و ترند بین ما ایرانی ها می باشد که امروزه با طعم ها و روش های مختلف تهیه می شود و طعم و مزه بسیار خوبی دارد و برای مادران شاغل یا کسانی که زمان زیادی برای آشپزی ندارند گزینه خوبی می باشد. شما می توانید نودل را با انواع سبزیجات و مرغ و گوشت تهیه کنید و به دلخواه مواد این رسپی را کم و زیاد کنید اما نودل از برش خمیر ور نیامده بدست می آید و به شکل های مختلفی در بازار وجود دارد و به طور معمول با آب و نمک و ادویه داخل آن پخته می شود و شما می توانید نودل را حتی در سوپ برای لعاب بیشتر بریزید. اما نودل با پاستا متفاوت است زیرا نودل فقط کمتر از ۵ دقیقه آماده می شود و در نوع نیز از خمیر نرم تر استفاده می شود و به همین دلیل سبب روشن شدن و پخت آسان نودل می شود.

مواد لازم

پیاز متوسط ۱ عدد
سیب زمینی ۱ عدد بزرگ
هویج ۱ عدد
کدو سبز ۱ عدد
رب گوجه فرنگی ۱ ق غذا خوری
سس قرمز به دلخواه
نودل ۲ بسته + ۱ عدد ادویه داخل نودل

مرحله اول: تفت دادن پیاز و هویج

ابتدا پیاز را پوست بگیرید و بشورید و به صورت خلالی ریز خرد کنید و داخل یک تابه به همراه کمی روغن تفت دهید تا سبک شود سپس هویج را پوست بگیرید و به صورت رنده شده یا خلالی شده ریز به پیاز اضافه کنید و تفت دهید تا هویج با حرارت کم پخته و کمی نرم شود.

مرحله دوم: افزودن سیب زمینی و کدو

سیب زمینی را بشورید و به صورت مکعبی ریز خرد کنید و به مواد فوق اضافه کنید و تفت دهید تا سیب زمینی پخته شود و بعد کدو رنده شده یا خلالی شده را به مواد اضافه کنید و هم بزنید و در ادامه کمی سس تند و رب را اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و اگر سبزیجات هنوز سفت است کمی آب داخل آن بریزید و درب تابه را قرار دهید تا پخته شود.

مرحله سوم: افزود نودل

در ادامه داخل یک قابلمه آب بریزید و زمانی که جوش آمد نودل را اضافه کنید و ادویه داخل آن را نیز افزوده و هم بزنید و اجازه دهید تا برای چند دقیقه بجوشد و نرم شود سپس آبکش کنید و به مواد میانی مرحله قبل اضافه کنید و هم بزنید و داخل بشقاب سرو بریزید و میل کنید. نوش جان

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید