۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
کد خبر: 55500134

در شرایط زمستانی لازم است رانندگان نیز نکاتی را مدنظر قرار دهند، همراه داشتن زنجیر چرخ از سوی رانندگانی که قصد عبور از محورهای برف گیر را دارند، الزامی است و در صورت تشدید بارش برف، مأموران پلیس راه حتماً از ادامه مسیر خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

فهرست راه‌های مسدود شده
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی از مسدودبودن برخی مسیرها در اثر بارش برف و یخ زدگی خبر داد و گفت: حتی‌المقدور از تردد غیرضروری اجتناب کنید.

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور گفت: هم اکنون در جاده‌های اکثر استان‌های کشور شاهد بارش برف و باران هستیم و همانگونه که قبلاً اطلاع رسانی کردیم هموطنان عزیز لازم است که حتی‌المقدور از تردد غیرضروری اجتناب کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در برخی از محورهای استان‌های البرز، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قم، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، اصفهان، قزوین، لرستان، مازندران، کرمان، کرمانشاه و گلستان بارش برف و باران اعلام شده است.

وی بیان داشت: همچنین در استان‌های قم و مرکزی به علت بارش برف، یخ زدگی و عدم ایمنی محورهای اراک-سلفچگان، دلیجان-سلفچگان و همچنین محور کاشان-اصفهان و محور اردستان، گردنه ملأ احمد مسدود است.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده‌های کشور به خصوص محورهای کوهستانی و برف‌گیر با قوت در حال اجراست، گفت: در شرایط زمستانی لازم است رانندگان نیز نکاتی را مدنظر قرار دهند، همراه داشتن زنجیر چرخ از سوی رانندگانی که قصد عبور از محورهای برف گیر را دارند، الزامی است و در صورت تشدید بارش برف، مأموران پلیس راه حتماً از ادامه مسیر خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تاکسد کرد: همچنین لازم است که رانندگان حتماً یک بار با نحوه نصب و استفاده از زنجیر چرخ آشنایی داشته باشند. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و برف پاک‌کن‌ها و همچنین پر کردن باک خودرو در مبدا از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گرفته شود.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتماً با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید