هر کیلو مرغ کشتار امروز در بازار نسبت به روز گذشته سیر نزولی را تجربه کرده است و با افت نامحسوس ۱۱۱ تومانی؛ ۷۹,۰۴۳ تومان خرید و فروش شد.

اعلام قیمت جدید مرغ، گوشت و دام زنده

امروز قیمت گوشت منجمد گوساله در بازار در حالی ثبات را تجربه کرد و بدون تغییر بود که قیمت مرغ زنده با رشد نامحسوسی همراه شد و کیلویی ۵۶,۱۲۵ تومان به فروش رسید.

 بازار گوشت و دام ایران امروز پنجشنبه ۱۰ اسفند در حالی فعالیت خود را از سر گرفته است که قیمت دام زنده و کشتار در مقایسه با روزهای گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

به گزارش سلام نواقتصادنیوز در گزارشی نوشت: براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز قیمت دام زنده کیلویی ۲۶۰ هزار تومان است؛ همچنین قیمت هر کیلو دام در کشتارگاه هم ۵۰۰ هزار تومان است.

طبق نرخ‌های جدید سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، هر کیلوگرم لاشه کامل بوقلمون ۱۳۱ هزار تومان است.

قیمت گوشت منجمد امروز

همچنین هر کیلو گوشت منجمد گوساله در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان نرخ گذاری و فروخته شده است.

قیمت مرغ زنده در بازار

روند قیمت‌ها در بازار گوشت مرغ اما متفاوت است و امروز قیمت ها صعود نسبی را تجربه کرده‌اند؛ امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۶,۱۲۵ تومان بود که نسبت به روز گذشته رشد ۵۴ تومانی داشته است.

قیمت مرغ کشتار امروز

همچنین هر کیلو مرغ کشتار امروز در بازار نسبت به روز گذشته سیر نزولی را تجربه کرده است و با افت نامحسوس ۱۱۱ تومانی؛ ۷۹,۰۴۳ تومان خرید و فروش شد.

photo_2024-02-29_10-34-58

۲۲۳۲۲۵

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید