با انتخاب بهترین شهر های کانادا برای سفر می‌توانید تجربه یک مسافرت مهیج و جذاب را به‌دست بیاورید. در بهترین شهرها معمولا جاذبه‌های زیادی وجود دارد و امکانات رفاهی خوبی برای گردشگران فراهم شده است.

بهترین شهر های کانادا برای سفر

شناخت بهترین شهر های کانادا پیش‌از اقدام برای سفر به این کشور به شما این امکان را می‌دهد تا امکانات و جاذبه‌های گردشگری هر شهر را بشناسید و برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که امکان بازدید از این جاذبه‌ها وجود داشته باشد.

کانادا شهرهای مختلفی دارد که هرکدام جاذبه‌های گردشگری یا تفریحی متنوعی را در خود جای داده‌اند. در این متن می‌خواهیم بهترین شهرهای این کشور را به شما معرفی کنیم تا تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید. اگر قصد سفر به کانادا را دارید، اما هنوز مقصد دقیق خود را مشخص نکرده‌اید، تا انتهای متن ما را همراهی کنید.

تورنتو از بهترین شهر های کانادا

یکی از بهترین شهرها که برای مقاصد گردشگری مورد توجه قرار می‌گیرد، تورنتو است. تورنتو از شهرهای پرجمعیت کانادا به‌شمار می‌آید که هرسال به‌خصوص در فصل‌های گرم، میزبان توریست‌های زیادی از سراسر جهان است.

تورنتو شهری خاص و جذاب به‌شمار می‌آید که در آن هتل‌هایی با امکانات رفاهی کامل ساخته شده است. با انتخاب این شهر زیبا و ‌جذاب دیگر مشکلی برای مکان سکونت موقت خود نخواهید داشت. همچنین وجود کافه‌ها و رستوران‌های متنوع در تورنتو به شما این امکان را می‌دهد تا در طول سفر غذاها و نوشیدنی‌های خوش‌طعمی میل کنید.

از جاذبه‌های گردشگری موجود در تورنتو که باعث شد این منطقه در فهرست بهترین شهر های کانادا قرار گیرد، می‌توانیم به وجود موزه‌های متنوع، جزیره‌های جذاب، برج CN، گالری‌های مختلف، نزدیکی به آبشار نیاگارا و وجود دکه‌های خیابانی معروف برای فروش ساندویچ‌ هات‌داگ اشاره کرد.

در فصل تابستان جشنواره‌های زیادی در شهر تورنتو برگزار می‌شود که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو است. در این زمان بیش از 300 فیلم در بخش‌های مختلف این شهر به‌نمایش گذاشته می‌شود. شما می‌توانید مانند یک شهروند کانادایی برای شرکت در آن‌ها اقدام کنید.

اگر قصد سفر به تورنتو یا حتی دیگر شهرهای کانادا را دارید، باید برای دریافت ویزای توریستی کانادا اقدام کنید. برای این منظور نیز باید به‌ آماده‌سازی مدارک معتبری مانند اسناد هویتی و برنامه‌ریزی سفر بپردازید و در نهایت آن‌ها را برای اداره مهاجرت این کشور ارسال کنید.

ونکوور از بهترین شهر های کانادا

دیگر شهری که پس‌از دریافت ویزای توریستی می‌توانید از آن بازدید کنید، ونکوور است. با توجه به اینکه هرسال افراد زیادی در سراسر جهان برای دریافت ویزای کانادا درخواست می‌دهند، ممکن است در این مسیر با مشکل مواجه شوید.

در این زمان می‌توانید با درنظرگرفتن مشکل به‌جود آمده، برای رفع ریجکتی ویزای کانادا اقدام کنید. البته بهتر است در این مسیر از افراد باتجربه یا همان کارشناسان موسسه‌های مهاجرتی مانند آبرنگ سفر کمک بگیرید تا مراحل به بهترین شکل طی شوند.

با دریافت ویزا، ورود به خاک کانادا برای شما امکان‌پذیر خواهد شد. زمانی که وارد کانادا شدید، در بین شهرهای مختلف این کشور می‌توانید ونکوور را برای مقصد تفریحی خود انتخاب کنید.

در ونکوور زیبایی‌های طبیعی بی‌شماری وجود دارد که دلیل این موضوع نیز تلاقی کوه‌های کانادا و اقیانوس است. مهاجران زیادی در این شهر زندگی می‌کنند و به همین علت نیز شاهد تنوع فرهنگی بالا در ونکوور هستیم.

در ونکوور جاذبه‌های گردشگری مختلفی وجود دارد که از آن‌ها می‌توانیم به آکواریوم، موزه مردم‌شناسی و پل معلق اسکایپ پایلت اشاره کنیم. ضمن اینکه با حضور در این شهر می‌توانید به پارک‌های مختلف آن سر بزنید و تجربه یک سفر عالی را به‌دست بیاورید.

در کنار این موارد باید گفت ونکوور از آنجایی به‌عنوان یکی از بهترین شهر های کانادا شناخته می‌شود که 8 ساحل زیبا در آن وجود دارد. اگر اهل آفتاب‌گرفتن در ساحل هستید، این شهر برای شما بهترین گزینه است.

بهترین شهر های کانادا برای سفر

سفر به ویکتوریا از بهترین شهر های کانادا

اگر از توریست‌هایی که تجربه سفر به این کشور را دارند بپرسید که کدام شهرهای کانادا برای گردشگری بهتر هستند، قطعا نام ویکتوریا را نیز در بین فهرستی که اعلام می‌کنند، مشاهده خواهید کرد.

ویکتوریا نیز از شهرهای بندری کانادا است که ساحل‌های زیبایی دارد و با جاذبه‌های شگفت‌انگیز، تجربه سفری خاص را به شما هدیه می‌دهد. در واقع ساحل‌های زیبای این شهر و جاذبه‌های گردگشری، آن را به یک گزینه عالی برای سفر تبدیل کرده‌اند.

مراکز خرید موجود در شهر ویکتوریا این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که محصولات مورد نظر خود را به‌صورت اورجینال خریداری کنید. در کنار مراکز خرید می‌توانید به بازدید از کافه‌ها و رستوران‌های متنوع موجود در این شهر بپردازید.

نماد شهر ویکتوریا هتل با شکوه فرمونت است. شما می‌توانید بازدید از این هتل را که معماری اصیلی دارد در برنامه سفر خود قرار دهید. البته بناهای تاریخی و موزه‌های جذاب دیگری نیز در ویکتوریا وجود دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.

مونترال از بهترین شهر های کانادا

مونترال شهر دیگری در کانادا است که به‌عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری شناخته می‌شود. این شهر مراکز خرید متنوعی دارد و برای افرادی که می‌خواهند در کنار دیدن جاذبه‌های توریستی خرید کنند بهترین گزینه است.

اگر می‌خواهید بودجه زیادی را به خرید در مراکز تجاری این شهر اختصاص دهید، بهتر است برای پیکاپ ویزای کانادا از یک موسسه مهاجرتی کمک بگیرید. به این صورت که با وکالت‌دادن به موسسه مورد نظر، کارشناسان اقدامات لازم را برای درج  ویزا در پاسپورت انجام می‌دهند بدون اینکه نیاز باشد برای این منظور از کشور خارج شوید. با این کار هزینه‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کنند.

مونترال از شهرهای فرانسوی‌زبان کانادا است که تا سال 1970 به‌عنوان مرکز اقتصادی شناخته می‌شد. بافت ساختمان‌های این شهر به‌صورت سنتی و مدرن هستند و شما می‌توانید در بسیاری از نقاط شهر شاهد معماری‌های اصیل باشید.

در مونترال ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و هتل‌ها علاوه‌بر خیابان با استفاده از تونل به یکدیگر متصل شده‌اند. دلیل این سبک معماری سرمای شدید زمستان و سخت‌بودن تردد در خیابان‌ها است.

از محبوب‌ترین جاهای دیدنی مونترال که باعث قرارگیری آن در فهرست بهترین شهر های کانادا شده‌اند، باید به باغ گیاه‌شناسی، کانال لاشین، چرخ‌وفلک بزرگ، کلیسای جامع مریم مقدس، موزه‌ هنرهای زیبا و موزه مَک کُرد اشاره کرد.

بهترین شهر های کانادا برای سفر

جمع‌بندی

اگر قصد دریافت ویزای توریستی برای سفر به بهترین شهر های کانادا را دارید، بهتر است ابتدا این شهرها، جاذبه‌های گردشگری موجود در آن‌ها و فرهنگ رایج مردم ساکن در آن مناطق را بررسی کنید.

از محبوب‌ترین شهرهای این کشور که در بین گردشگران بیشترین امتیاز را به‌دست آورده‌اند می‌توان به تورنتو، ونکوور، ویکتوریا و مونترال اشاره کرد. اگر راهی کانادا شدید، حتما از این شهرها دیدن کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید