بازیکنان تیم تراکتور در سرمای بسیار شدید هوا در تبریز امروز تمرین کردند.

تمرین سخت تیم تراکتور در یخبندان تبریز!
به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تمرین تیم تراکتور در یخبندان عجیب و غریب شهر تبریز برگزار شد.

پاکو خمس چند خبرنگار را به مقابل خود فرا می‌خواند و می‌گوید: «دوست دارم مثل خبرنگاران اروپایی به تمرین بیایید، ۱۵ دقیقه ابتدایی را تماشا کنید و سپس دو بازیکن را برای مصاحبه انتخاب کنید و به سالن کنفرانس مطبوعاتی بروید. منتظر باشید تا بعد از تمرین این بازیکنان پاسخگوی سوالاتتان باشند. دوست ندارم دنبال بازیکنان بدوید و بخواهید مصاحبه بگیرید.»

قرار تمرین با حضور خبرنگاران برای روز سه شنبه برنامه‌ریزی می‌شود، ساعت ۱۱:۳۰. خبرنگاران زمانی به تمرین می‌رسند که دستیاران خمس ادوات تمرینی را روی زمین چیده بودند، اما هنوز بازیکنان در رختکن حضور داشتند. آنچه بیشتر از همه به چشم می‌آمد، سرمای بسیار شدید هوا بود که همه چیز را تحت‌تاثیر خود قرار داده بود.

سیامک نعمتی، مهدی عبدی، سیدمحمد حسینی و... زودتر از سایرین به زمین می‌آیند و سپس نوبت به کاپیتان تراکتور می‌رسد که با ورودش به جمع خبرنگاران حسابی با آن‌ها گرم می‌گیرد و حتی به آن‌ها می‌گوید که چرا کم لباس پوشیده‌اند! در همین لحظات یکی از خبرنگاران با اشاره به یک دماسنج می‌گوید هوا ۱۴ درجه زیر صفر است، یکی از سردترین دماهای ثبت شده در زمستان امسال تبریز.

کمی بعد نوبت به ارسلان مطهری می‌رسد که با پیراهن شماره ۷۲ وارد زمین می‌شود. او قصد داشت شماره ۷۰ را برتن کند، اما باتوجه به اینکه در نیم فصل اول این پیراهن بر تن عارف رستمی بود، او مجبور به تغییر شماره شد و همان لباسی را برگزید که در استقلال هم در اختیار داشت.

ارسلان با خبرنگاران صحبت می‌کند و تبریزی‌ها به او خوشامد می‌گویند. آن‌ها از ارسلان درخواست مصاحبه هم داشتند، اما این گفتگو به زمانی دیگر موکول شد و امیرحسین حسین‌زاده و محمد نادری برای مصاحبه اعلام آمادگی کردند.

بازیکنان وارد محل تمرین شدند و ابتدا زیر نظر خولیو مونوز اسپانیایی گرم کردن را استارت زدند. لحظاتی بعد کار با توپ آغاز می‌شود، مهدی شیری توپ را برای سیامک می‌فرستد و نعمتی می‌گوید: «توپ چقدر سفت شده توی این سرما، مثل سنگه!»

برودت هوا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده و پاکو خمس نیز با کلاه و گردن‌بند خود را از سرما نجات داده و بازیکنان هم تلاش کرده‌اند با شلوار یا ساق از سوز هوا در امان باشند.

در این بین یکی از حاضران تمام تلاشش را کرده که از چشم خبرنگاران دور باشد. کلاهش را تا نزدیکی چشم پایین آورده و از پایین هم صورت خود را کاملا پوشانده. او کیست؟ محمد عسگری، مربی پرسپولیسی که انگار دوست نداشت حتی یک کلمه هم با خبرنگاران صحبت کند؛ بنابراین به این شکل خود را از نظرها دور کرد یا حداقل تصور کرده که اینطور پنهان شده.

دقایقی بعد خمس بازیکنان تیمش را به چند گروه تقسیم می‌کند و مدافعان را در موقعیت خطرناک قرار می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد که اجازه گلزنی را به مهاجمان ندهند. انگار پاکو روی بخش تدافعی تیمش وسواس بیشتری پیدا کرده و امیدوار است خط دفاعی تیمش عملکرد بهتری را نشان دهد.

در همان لحظات فرصت خبرنگاران برای تماشای تمرین به پایان می‌رسد و آن‌ها به سالن نشست مطبوعاتی هدایت می‌شوند. البته که تماشای تمرین تیم خمس جذاب است، اما شاید نشستن در جای گرمتر هم جالب باشد - جایی که میکروفن‌ها و دوربین‌ها مرتب چیده می‌شوند و دقایقی بعد دو ستاره تراکتور برای مصاحبه می‌آیند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید