نیکی مظفری دختر مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه اسکار به در خواست مهران مدیری شعر عاشقانه‌ای برای نیما شعبان‌نژاد می‌خواند.

شعر عاشقانه نیکی مظفری بازیگر برای نیما شعبان‌نژاد + فیلم

به گزارش سلام نو، نیکی مظفری متولد ۲۸ شهریور ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تئاتر است.

تحصیلکرده رشته معماری و طراحی لباس می باشد که دبیرستان تجربی خوانده و قرار بود داروساز شود اما تغییر مسیر به سمت هنرستان داد و از هفت سالگی تجربه بازیگری دارد.

نیکی مظفری تنها فرزند خانواده است، پدرش مجید مظفری بازیگر شناخته شده می باشد و مادرش را متاسفانه سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۸ ساله بود به دلیل بیماری از دست داد.

به لطفا پدر بازیگرش از همون دوران نوجوانی به این رشته علاقمند شد در پایان دوره راهنمایی به کلاس های زنده یاد حمید سمندریان رفت و مدت دو سال فنون بازیگری را فرا گرفت.

در سال ۱۳۷۳ وقتی هفت ساله بود در مجموعه تلویزیونی «بچه ها قصه ها» و فیلم «ضلع ششم» جلوی دوربین رفت که همبازی پدرش و چهره هایی چون اکرم محمدی بود

با این حال فعالیت حرفه اش از دوران دبیرستان با تئاتری به کارگردانی «هادی مرزبان» شروع شد.

بعد از دبیرستان به لندن رفت و آنجا معماری خواند سپس بعد از بازگشت به مدت ۸ سال به عنوان مدیر تولید، جانشین تهیه کننده، طراح صحنه و طراح گریم بود.

خانم مظفری به ندرت در کارهای تصویری شاخص حضور دارد و این روزها بیشتر او را در تئاتر می بینیم که با بزرگسان این عرصه همکاری می کند.

خانم مظفری به ندرت در کارهای تصویری شاخص حضور دارد و این روزها بیشتر او را در تئاتر می بینیم که با بزرگسان این عرصه همکاری می کند.

خودش می گوید از مادرم یاد گرفتم چگونه حرمت پدرم را نگه دارم ضمن اینکه با پدرم هم بسیار صمیمی بودم و وقتی مادرم را از دست دادم، پدرم برای هم پدر بود و هم مادر.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید