شرکت تکنو در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴، از محصولات جدید و هیجان‌انگیزی رونمایی کرد که دنیای گجت‌ها را متحول خواهد کرد.

تکنو دنیای گجت‌ها را متحول می‌کند / رونمایی از سگ رباتیک، عینک AR و کنسول دستی

به گزارش سلام نو آنطور که دیجیاتو نوشته است این محصولات شامل سگ رباتیک داینامیک ۱، عینک واقعیت افزوده AR Pocket Vision و کنسول دستی Pocket Go می‌شوند.

سگ رباتیک داینامیک ۱

داینامیک ۱ اولین سگ رباتیک مجهز به هوش مصنوعی از شرکت تکنو است. این ربات از سگ ژرمن شپرد الهام گرفته شده و حرکات طبیعی یک سگ واقعی مانند بالارفتن از پله‌ها، تعظیم‌کردن و دست‌دادن را انجام می‌دهد.

داینامیک ۱ به گشتاور قدرتمندی معادل ۴۵ نیوتن‌متربرکیلوگرم مجهز است و سیستم خنک‌کننده پیچیده‌ای در مفاصل زانوی خود دارد. این ربات از دوربین تشخیص عمق RealSense D۴۳۰ اینتل، سنسورهای نوری دوگانه و مادون قرمز برای تشخیص موانع و سیستم هوش مصنوعی HyperSense Fusion استفاده می‌کند.

همچنین داینامیک ۱ به یک پردازنده ۸ هسته‌ای با کارایی بالا مجهز است و سرعت حرکت آن ۳.۷ متربرثانیه تخمین زده می‌شود. با باتری ۱۵ هزار میلی‌آمپرساعتی این ربات می‌توان تا حدود ۹۰ دقیقه از آن استفاده کرد.

عینک واقعیت افزوده AR Pocket Vision

عینک AR Pocket Vision تجربه بصری جدیدی را به کاربر ارائه می‌دهد. این عینک به صفحه نمایش ۰.۷۱ اینچی میکرو OLED مجهز است که می‌تواند برای کاربر یک نمایشگر ۲۱۵ اینچی از فاصله ۶ متری ارائه دهد.

عینک AR Pocket Vision دارای یک ژیروسکوپ شش‌محوره با الگوریتم هوش مصنوعی است که حرکات سر کاربر را متوجه می‌شود. این عینک با کنسول دستی Pocket Go سازگار است و می‌تواند تجربه گیمینگ غوطه‌وری را به کاربر ارائه دهد.

تکنو دنیای گجت‌ها را متحول می‌کند / رونمایی از سگ رباتیک، عینک AR و کنسول دستی

کنسول دستی Pocket Go

کنسول دستی Pocket Go ترکیبی از یک دسته حرفه‌ای و عینک واقعیت افزوده AR Pocket Vision است. این کنسول به یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس حداکثر ۵.۱ گیگاهرتزی مجهز شده است.

همچنین Pocket Go دارای یک فن خنک‌کننده، سه لوله مسی برای دفع گرما و یک باتری ۵۰ وات‌ساعتی قابل تعویض است. کنترلر این کنسول ۵۰ درصد کوچک‌تر و ۳۰ درصد سبک‌تر از سایر کنترلرهایی مانند ROG Ally ایسوس است و به کنترلرهای ایکس‌باکس شباهت دارد.

رونمایی از این محصولات جدید نشان‌دهنده تعهد شرکت تکنو به نوآوری و ارائه محصولات هیجان‌انگیز به کاربران است. این محصولات بدون شک دنیای گجت‌ها را متحول خواهند کرد و تجربه جدیدی را برای کاربران به ارمغان خواهند آورد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید