۲ تن از رزمندگان حزب الله لبنان در جریان درگیری‌های با ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

شهادت ۲ تن از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان

به گزارش سلام نو به نقل از مهر به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان با صدور ۲ بیانیه از شهادت ۲ تن از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در نبردهای جاری میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های مرزی خبر داد.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: مقاومت اسلامی با افتخار و مباهات فراوان شهادت رزمنده خود حسن علی یونس «ابو العز» متولد سال ۱۹۶۹ میلادی از اهالی شهرک بریتال واقع در البقاع را که در راه قدس به شهادت رسیده است اعلام می‌دارد.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که یکی دیگر از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به نام «احمد محمد سندیان» (نجاد) متولد سال ۱۹۶۶ میلادی از اهالی شهرک «علی النهری» واقع در البقاع در راه قدس به شهادت رسیده است.

گفتنی است با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف صهیونیستی کرده است. عملیات‌های حزب‌الله لبنان درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی همچنان دست برتر را دارد و ارتش این رژیم در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید