دونالد ترامپ ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی عجیب سلاح های هسته ای جدید آمریکا را لو داد.

ترامپ: ما یک سلاح هسته‌ای داریم که دو شهر را همزمان نابود می کند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، دونالد ترامپ در مصاحبه‌ اخیر خود با شبکه فاکس‌نیوز در کارولینای جنوبی نگرانی کارشناسان مسائل امنیتی را در این کشور به همراه داشته است.

در حال حاضر مسئله این است که آیا دونالد ترامپ یک بار دیگر اطلاعات طبقه‌بندی‌شده آمریکا را لو داده و یا اینکه تنها در تلاش بوده رأی‌دهندگان را برای رأی دادن به خودش بترساند.

ترامپ در آن مصاحبه گفت: «می‌توانم صادق باشم؟ من هم نگران ایمنی آنها (مردم) هستم. این مردم، یعنی همه کسانی که الان در این اتاق هستند الان در معرض خطر قرار دارند.»

وی اضافه کرد: «ما یک سلاح هسته‌ای داریم که اگر نیویورک را بزنیم، کارولینای جنوبی هم همراه آن نابود می‌شود. من درباره ایمنی آنها نگرانم.»

چنانچه ترامپ در این اظهارات اطلاعات حساس را لو داده باشد این نخستین بار نیست که او چنین کرده است. نحوه رفتار او با اطلاعات طبقه‌بندی‌شده به گونه‌ای بوده که جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در اقدامی بی‌سابقه او را از دریافت گزارش‌های اطلاعاتی که معمولاً به روسای جمهور سابق ارائه می‌شود محروم کرده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز در سال ۲۰۲۲ به تشریح برخی از رفتارهای نگران‌کننده دونالد ترامپ با اطلاعات طبقه‌بندی‌شده در دوران حضورش در کاخ سفید پرداخته بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید