نائب‌رییس شورای امنیت ملی روسیه گفت: زلنسکی به عنوان یک دلقک خونین که دستاوردی برای مردم کشورش به ارمغان نیاورد، در تاریخ خواهد ماند.

مدودف: زلنسکی یک دلقک خونین است

به گزارش سلام نو به نقل از اسپوتنیک، نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت: خطر استفاده از سلاح هسته‌ای، واقعی است، اما برای جلوگیری از وقوع این سناریو باید هر کاری انجام داد. تجهیز اوکراین با جنگنده‌های اف ۱۶ می‌تواند یکی از علت‌های استفاده از این سلاح هسته‌ای باشد.

«دیمتری مدودف» در مصاحبه با رسانه‌های روسیه از جمله خبرگزاری تاس با اشاره به تحولات اوکراین افزود: حتی تلاش‌های کشورهای غربی برای سوق دادن اوکراین به سمت مذاکرات هنوز موفقیتی به همراه نداشته است.

وی تصریح کرد: رژیم کی یف نه وجدان دارد و نه ترسی از آینده کشور؛ آنها دست نشانده هستند و تمامی تصمیمات از خارج از کشور اتخاذ می‌شود. غرب اجتناب ناپذیر بودن محو شدن اوکراین از نقشه را درک می‌کند، اما آنها دائماً درباره اینکه نمی‌توان اجازه داد روسیه پیروز شود یاوه گویی می‌کنند.

مدودف ادامه داد: سرنوشت زلنسکی غم‌انگیز است، او به عنوان یک دلقک خونین که دستاوردی برای مردم کشورش به ارمغان نیاورد، در تاریخ خواهد ماند.

این مقام ارشد روس خاطرنشان کرد: شرایط روسیه برای مذاکرات احتمالی روشن است؛ به رسمیت شناختن نتایج عملیات ویژه. سیگنال‌های غرب در مورد مذاکرات، اقدامیحیله‌گرانه به امید وقت خریدن برای تحویل سلاح به کی یف و تلاش برای یک ضد حمله موفق‌تر است.

وی همچنین گفت: کی‌یف یک شهر روسی است که دشمنان روسیه بر آن حکومت می‌کنند و رژیم کی یف باید سقوط کند. ما از وارد شدن به کی‌یف را برای محقق ساختن اهداف عملیات ویژه نظامی در اوکراین بعید نمی‌دانیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید