وزیر امور خارجه گفت: امنیت و آرامش میهن عزیز و ملت شریف ایران، مرهون هوشمندی، تیزبینی، فداکاری و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) و کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی همیشه در صحنه کشور است.

امیرعبداللهیان: امنیت و آرامش ایران مرهون هوشمندی کلیه دستگاه‌های امنیتی کشور است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به مناسبت هفته گرامیداشت مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام تبریک وزیر امور خارجه کشورمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ایام فرخنده اعیاد شعبانیه و در آستانه عید میلادِ فرخنده یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم‌ امام مهدی (عج)، هفته گرامیداشت مجاهدت‌های سربازان گمنام آن حضرت و فداکاری‌های مخلصانه این عزیزانِ غیور در پاسداری از حریم امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف و نجیب کشورمان را به فرد فرد این عزیزان در دستگاه‌های حافظِ امنیت ایرانِ عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و به روح بلند و ملکوتی همه شهدای عزیز دفاع از حریم امنیت کشور درود می‌فرستم.

امنیت و آرامش میهن عزیز و ملت شریف ایران، مرهون هوشمندی، تیزبینی، فداکاری و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) و کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی همیشه در صحنه کشور است که باعث شده امروز ایران اسلامی در ابعاد امنیتی و اطلاعاتی، از اقتداری ستودنی در عرصه منطقه و جهان برخودار باشد.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید