پدر داماد که در شب عروسی پسرش مست بود در یک اقدامی خطرناک پس از تیراندازی به اشتباه دو کودک را به قتل رساند.

عروسی به عزا تبدیل شد؛ مرگ دلخراش دختر ۱۲ ساله و پسر ۹ ساله درپی اصابت تیر پدر داماد

به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد آنلاین، مردی که در جشن عروسی پسرش اقدام به تیراندازی کرده و دو کودک را کشته است، برای دومین بار پای میز محاکمه رفت.

این متهم ۶۰ساله می‌گوید فقط به خاطر یک رسم قدیمی در مراسم عروسی پسرش تیراندازی کرده و قصد قتل نداشته است. او پیش از این یک بار محاکمه و از اتهام قتل عمدی تبرئه شده بود، اما رأی صادره نقض شد و او برای دومین بار در حالی پای میز محاکمه رفت که اولیای دم مقتولان خواستار قصاص او هستند.

در جلسه محاکمه این متهم که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا نماینده دادستان به تشریح واقعه پرداخت و گفت: متهم در پایان عروسی پسرش در ملارد اقدام به تیراندازی کرد که دختری ۱۲ساله و پسری ۹ساله هدف گلوله قرار گرفتند و بعد از انتقال به بیمارستان جان باختند.

در ادامه اولیای دم مقتولان در جایگاه ایستادند و گفتند به عنوان مهمان به جشن رفته بودند که این واقعه خونین رقم خورد. آنها گفتند خواستار قصاص متهم هستند و گذشت نمی‌دانند.

وکیل اولیای دم نیز گفت: متهم ادعا می‌کند به خاطر مصرف مشروبات الکلی اختیاری بر رفتارش نداشت و قصد قتل نیز نداشت؛ اما مستی متهم در دادسرا بررسی و ادعای او مبنی بر مسلوب‌الاراده بودن رد شده است. او از اسلحه که وسیله‌ای کشنده است استفاده کرده و این موضوع نیازی به قصد و نیت او برای قتل ندارد. عمل متهم نوعاً کشنده محسوب می‌شود و اتهامش قتل عمدی است.

در ادامه متهم ۶۰ساله در جایگاه ایستاد و با رد اتهام قتل عمدی دو کودک گفت: اصلاً قصد قتل نداشتم و نمی‌خواستم عروسی پسرم به عزا تبدیل شود. من طبق رسم قدیمی اسلحه به دست گرفتم و چهار تیر هوایی شلیک کردم؛ اما اسلحه ناگهان لگد زد و از دستم رها شد و روی زمین افتاد و گلوله‌ها به گلو و شکم دو کودک خورد. من نمی‌دانم وقتی اسلحه به زمین افتاد چطور شلیک کرد. مشروب خورده بودم و چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم.

در ادامه وکیل متهم به هیات قضات گفت: فیلم عروسی نشان می‌دهد چهار تیر هوایی شلیک شد و بعد اسلحه روی زمین افتاد و پنجمین تیر غیرعمدی شلیک شد. موکلم قصد و نیت قتل نداشت. قضات بعد از شنیدن اظهارات طرفین پرونده وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید