محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی تصویری از کارت عروسی خود و همسرش را منشر کرد.

انتشار تصویری از کارت عروسی لاکچری محمدرضا گلزار و آیسان

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، عکسی از کارت عروسی محمدرضا گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شد. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

محمدرضا گلزار

با آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار آشنا شوید

نام: آیسان

اسم اصلی: معصومه

نام خانوادگی: آقاخانی

تاریخ تولد: ۱۳۷۶

محل تولد: زنجان

وضعیت تاهل: متاهل

همسر: محمدرضا گلزار

زمینه فعالیت: مدلینگ

شروع فعالیت: از ۲۱ سالگی

محل زندگی: دوبی

معصومه آقاخانی یا آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار در سال ۱۳۷۶ در زنجان به دنیا آمده است. او سال ها با خانواده اش در تهران زندگی کرده و در زمینه مدلینگ فعالیت دارد. همچنین در این سال ها با کشورهای مختلف همکاری داشته است.

خانواده آیسان بعد از اتمام دوره پیش‌دانشگاهی او به تهران نقل‌ مکان کردند. با این حال آن ها از سال ۱۳۹۸ به دبی نقل مکان کرده و ساکن این کشور هستند.

برخی بر این باورند که پدر آیسان تاجر است و وضع مالی خوبی دارد، اما بر اساس خبرهای منتشر شده پس از ازدواج آن‌ها، پدر آیسان آقاخانی کارمند بیمه معرفی شده است.

نحوه آشنایی آیسان با گلزار

در ماه خرداد سال جاری خبر ازدواج محمدرضا گلزار با آیسان آقاخانی سر و صدای زیادی در فضای مجازی بر پا کرد و همه به دنبال این بودند تا بدانند همسر محمدرضا گلزار، بازیگر معروف کیست؟!

پس از تقریبا ۲۴ ساعت از نشر ویدیوهای عقد آریایی آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار، دفتر عقد ازدواج طلایی، در صفحه رسمی اینستاگرامش با انتشار عکسی از آقای گلزار و عاقد او (آقای طلایی) این ازدواج را به محمدرضا گلزار تبریک گفت. این تبریک و عکس دفترخانه و شخص عاقد مهر تاییدی بر ازدواج این بازیگر معروف بود.

اما سوال این که همسر محمدرضا گلزار کیست، همچنان پابرجا بود.

هرچند در مورد آشنایی آیسان آقاخانی و محمدرضا گلزار شایعات زیادی وجود دارد اما بر اساس گزارش ها که در صفحات مجازی منتشر شده است؛ رابطه آن‌ها از کنسرت گرشا رضایی خبرساز شد، به طوری که محمدرضا گلزار به همراه آیسان آقاخانی در این کنسرت خیلی صمیمی کنار یکدیگر نشسته بودند. پس از آن نیز این بحث با ابتلای محمدرضا گلزار به کرونا و رفت و آمد آیسان آقاخانی به بیمارستان بیشتر شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید