داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می توانند کارت شرکت در آزمون را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

زمان دریافت کارت داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۳

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ از امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در این لینک در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ لازم است پس از دریافت کارت آزمون از سایت سازمان سنجش کشور نسبت به کنترل محتوای کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. ضمن اینکه با توجه به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در رشته های شناور، داوطلبانی که در دو گروه از رشته ها شرکت کرده اند ملزم هستند دو کارت ورود به جلسه دریافت کنند.

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت پیگیری کنند.

همچنین چنانچه در رابطه با بند معلولیت اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است داوطلب در یکی از روزهای چهارشنبه ۲ اسفند و پنجشنبه ۳ اسفند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

در صورتی که داوطلب در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی با توجه‌ به‌ ثبت‌نام انجام شده اشکالی‌ مشاهده‌ کرد باید جهت اصلاح مورد یا موارد اعلام شده از ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و موارد مربوط را اصلاح کند.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند، لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته (در اواخر خرداد ماه سال ۱۴۰۳) در این خصوص طبق اعلام سازمان سنجش اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید