مجتبی شفیعی بازیگر طنز در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از شوخی بامزه خودش به همراه فرزاد حسنی با آهنگ پاقدم علیرضا طلیسچی کردند که خود خواننده در آنجا حضور داشت منتشر شد.

شوخی جالب فرزاد حسنی و مجتبی شفیعی با آهنگ «پا قدم» در حضور علیرضا طلیسچی  + فیلم

به گزارش سلام نو، مجتبی شفیعی متولد ۷ مهر ۱۳۶۷ در اصفهان بازیگر و کمدین اینستاگرامی است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت دانشگاه فردوس مشهد است که در کنار گویندگی رادیو کار دوبله و بازیگری انجام می دهد که شهرت اش با برنامه زود نیوز شروع شد.

مجتبی شفیعی در یک خانواده پر جمعیت با ۷ فرزند دیگر در شهر نائین اصفهان به دنیا آمد که به خاطر شغل پدرش «راننده اتوبوس» از ۵ سالگی در شهر مشهد بزرگ شد.

با معرفی یکی از دوستانش وارد کلاس های تئاتر پویا شد و زیر نظر «حمید جندقی» دوره های هنرپیشگی را گذراند اما صدایش بیشتر مورد توجه قرار گرفت و به سمت تست دوبله رفت.

ابتدا در یک شرکت تبلیغاتی اولین پادکست رادیویی خود را ضبط کرد تا اینکه از سال ۱۳۹۴ به عنوان گوینده آیتم های طنز و نویسنده برنامه «اینجا ایران است» حسابی گل کرد.

اولین تجربه جلوی دوربین خود را سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۲ ساله بود با ایپزود «امانت دار» سریال قصه های تبیان در کنار بازیگرانی چون مینا جعفرزاده بدست آورد.

به مدت سه سال اجراهای طنزش در در رادیو اینترنتی سرنا بسیار مورد استقبال قرار گرفت تا اینکه سال ۱۳۹۷ با انتشار ویدیوهای اخبار «زود نیوز» اینستاگرام به شدت سر زبان ها افتاد.

چند سال پیش مدتی کوتاهی بعنوان مجری خبرنگار برنامه «فرمول یک» کار کرد تا اینکه با تئاتر هم چندین اجرای نمایش در کشورهای مختلف را نیز تجربه کرد.

آقای شفیعی در سال ۱۳۹۹ در فیلم «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی در کنار چهره هایی چون محمدرضا شریفی‌نیا و عاطفه رضوی حضور داشت.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید