دفترچه اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت یکشنبه شب ۲۹ بهمن ماه منتشر می شود.

ثبت نام اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت آغاز شد

به گزارش سلامنو به نقل از ایرنا، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دفترچه اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت برای جذب ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در دستگاه‌های اجرایی یکشنبه شب ۲۹ بهمن ماه منتشر می شود.

علی محمد قادری با بیان اینکه زمان ثبت‌نام برای اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از امشب آغاز می شود، گفت: ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در دستگاه‌های اجرایی جذب خواهند شد.

وی افزود: برگزاری آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در کشور ۲۱ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری ۴۳۲۶ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

قادری گفت: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، می‌توانند برای تصدی ۹۰ شغل در ۴۵ دستگاه اجرایی کشور، در این آزمون ثبت‌نام و رقابت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت، ۲۱ اردیبهشت‌ ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. ثبت‌نام این آزمون از ۲۹ بهمن‌ ماه آغاز شده و تا ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی ادامه داد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون نیز ۳۰ خرداد سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به ادرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید