داوطلبین شرکت در مراسم معنوی اعتکاف فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه جهت شرکت در این برنامه نام نویسی کنند.

زمان ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف ۱۴۰۲ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی گفت: اسلام دین انزوا، گوشه گیری و تنها زیستن نیست لذا با آن به مخالفت پرداخته و انسان را به اجتماعی بودن و استفاده از فکر و نظر دیگران تشویق کرده است.

وی ادامه داد: از آنجا که دست و پا زدن در مسائل مادّی تمایل به دنیا را در انسان افزایش می‌دهد و گاه آدمی را از یاد خدا و توجه به امور معنوی باز می‌دارد و به خود مشغول می‌کند، در اسلام برنامه‌ای داوطلبانه برای برطرف ساختن این آفت روحی تدارک دیده و آن مراسم معنوی اعتکاف نام دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری به همت ستاد اعتکاف شهرستان برگزارمی شود داوطلبین شرکت در این مراسم معنوی فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه جهت شرکت در این برنامه نام نویسی کنند.

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان کوهبنان بیان داشت: متقاضیانی که به هر دلیلی قصد انصراف دارند می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان انصراف خود را اطلاع دهند.

وی در ادامه گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت مساجد با تکمیل ظرفیت، دیگر ثبت‌نام برای داوطلبین امکان پذیر نیست، لذا داوطلبین در اولین فرصت ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

روح الامینی بیان داشت: اعتکاف براداران در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار و اعتکاف خواهران در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اعتکاف دانش آموزی برای اولین بار در مسجد جامع کوهبنان برگزار می‌شود این مراسم با حضور کارشناسان مذهبی، اخلاق و فرهنگی استان کرمان همراه خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید