قبوض خانگی آب، برق و گاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کم مصرف رایگان خواهد شد.

قبض آب، برق و گاز چه کسانی رایگان می شود؟
ابوالفضل نوروزی از ایجاد بستر ارائه انواع تخفیف‌های قبوض خدمات آب، برق، گاز برای گروه‌های حمایتی در سامانه املاک و اسکان خبر داد.

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، وی با اشاره به این‌که امکان اختصاص یارانه به قبوض خدماتی گروه‌های حمایتی با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه املاک و اسکان فراهم شده است، اظهار کرد: براساس بند «ل» تبصره ۱۶ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲ مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که جزو مشترکان کم مصرف هستند، از تخفیف قبوض خانگی آب، برق و گاز تا سقف رایگان برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پیش نیاز اجرای این قانون، تعیین محل سکونت گروه‌های حمایتی است افزود: در حال حاضر اطلاعات لازم در سامانه املاک برای اعمال تخفیف و حتی رایگان فراهم شده و سایر اطلاعات مورد نیاز نیز در مرحله تبادل بوده تا شهروندان بتوانند به راحتی از این امکان استفاده کنند.

وی افزود: مطابق بند ۷ تبصره ۸ ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، همه دستگاه‌های اجرایی باید خدمات خود را با توجه به اقامتگاه اصلی ثبت شده در سامانه املاک و اسکان به شهروندان دهند و به همین منظور، وب سرویسی برای دستگاه‌ها آماده شده تا مردم با سهولت و در زمان کوتاه بدون پُر کردن فرم آدرس، خدمات خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود، هر چه سریعتر دستگاه‌ها برای استعلام نشانی متقاضیان خود به سرویس املاک و اسکان متصل شوند تا مردم خدمات خود را با سهولت بیش‌تر دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید