سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا وضعیت جوی آخرین جاده های کشور را برای امروز شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد.

بارش برف و باران در این جاده های کشور + آخرین وضعیت جوی جاده‌های ایران

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های ماسال و تونل کندوان، سنگین گزارش شده است.

وی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود خبر داد و گفت: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) روان است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: محورهای هراز و چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران هستند.

وی به وضعیت ترافیکی سایر محورها اشاره و بیان داشت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا پل کلاک، سنگین و در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا تا مهرشهر و همچنین آزادراه قم - تهران حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد، نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، مازندران و البرز خبر داد و گفت: در برخی از محورهای استان‌های گیلان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، قم، قزوین، فارس، سمنان، خراسان شمالی، ایلام، تهران و اصفهان نیز باران می‌بارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید