در این مطلب شاهد تصویری از حادثه وحشتناک سقوط سنگ روی یک خودرو در جاده چالوس خواهید بود که متاسفانه این حادثه با یک مصدوم همراه بود.

له شدن خودروی کیا درپی سقوط سنگ غول پیکر در جاده چالوس + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از فردا، طی چند روز اخیر به دلیل بارش برف و باران در محور استان البرز جاده چالوس و گردنه های آن از نقاط پرمخاطره و حساس در کشور است که احتمال ریزش و سقوط سنگ های بزرگ به جاده ممکن است که چه بسا این اتفاق افتاده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیرهای رفت و برگشت برقرار است و محورهای هراز و چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی دارای بارش باران هستند.

سقوط سنگ

سقوط سنگ در محور کندوان حادثه آفرید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: سقوط سنگ بر روی خودرو سواری در جاده کندوان یک مصدوم داشت.

به گزارش ایرنا، مهدی صفایی افزود : این حادثه حوالی ساعت ۱۱ امروز در محدوده هزارچم رخ داد که بر اثر سقوط سنگ از بالادست به روی خودرو سواری، یک نفر از سرنشینان این خودرو به شدت مصدوم و برای مداوا از سوی امدادگران به مراکز درمانی شهرستان چالوس انتقال داده شد.

وی بیان کرد: سقوط سنگ خسارت زیادی هم به خودرو وارد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به بارندگی، ریزش برف خفیف و مه آلود بودن مسیر به کاربران جاده ای توصیه کرد افزون بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، اطمینان از سلامت خودرو و رعایت حدفاصله با خودروی جلویی از هر گونه توقف در حاشیه جاده به ویژه نقاط صخره ای دوری کنند.

هواشناسی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته هشدار داد که به علت نفوذ سامانه سرد بارشی همراه با برف و کولاک در ارتفاعات و بارندگی در نقاط جلگه ای و ساحلی، احتمال وقوع سیل در مازندران محتمل است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هم روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : باتوجه به گرمای یک هفته ای در مازندران، احتمال ذوب شدن برف ها و سقوط سنگ از ارتفاعات به روی خودروها در گذرگاه کندوان وجود دارد.

جاده چالوس - کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر از طول این مسیر مربوط به حوزه جغرافیایی چالوس محدوده کندوان و بقیه هم جزو استان البرز است.

برابر آمار روزانه در نیمه دوم سال دست کم ۲۵ هزار خودرو در این محور تردد دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید