زن جوان دستفروش در محله نواب با روسری اش خفه شد و به کام مرگ فرو رفت.

قتل زن ۴۲ ساله دستفروش تهرانی روی تخت خوابش با روسری در شب ولنتاین + علت چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۲ بعدازظهر روز ۲۵ بهمن ماه همسایه های زن جوانی هراسان با فوریت های پلیسی تماس گرفته و خبر کشته شدن او را اعلام میکنند ، پس از گزارش این خبر ماموران کلانتری ۱۰۸ امام خمینی سریعا به محل جنایت اعزام می شوند.

ماموران در صحنه جنایت با خانه ای ۳ طبقه روبرو می شوند که در طبقه ۲ آن این جنایت هولناک رخ داده و زن ۴۲ ساله در اتاق خوابشبه قتل رسیده بود، شواهد خفگی این زن با روسری رانشان می داد.

پلیس با گزارش این قتل فجیع را به بازپرس کشیک قتل موسی رضازاده اعلام کرد تا وی به همراه تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی در محل جنایت حاضر شوند.

تیم پلیسی در تحقیقات اولیه دریافتند که قربانی زن دستفروشی است که ۲ سال قبل از همسرش که کارمند بانک بوده جدا شده و یک دختر ۱۰ ساله دارد.

بررسی های بازپرس ویژه قتل از صحنه جنایت بیانگر این موضوع بود که قربانی در اتاق خوابش با روسری خفه شده و آثار کبودی روی دستان او نشان دهنده این بود که قاتل برای بیرون آوردن النگوهای این زن جوان به زور متوصل شده و قربانی در برابر قاتل از خود مقاومت نشان داده است.

به گفته بازپرس رضازاده هیچ جای خانه به هم ریخته نبود و همه وسایل خانه سرجای خودشان قرار داشتند که این احتمال که قاتل آشنا بوده را تقویت کرده است، به احتمال زیاد قاتل به قصد کشتن زن وارد خانه او شده و سرقت طلاها یک سناریوی ساختگی است، مدارک داخل کمد اتاق قربانی نشان از این داشت که تمام املاک و خودرو به نام زن جوان سند خورده است و در واقع او مالک تمام دارایی شان بود، همچنین عوامل پزشکی قانونی زمان مرگ این زن را ۵ ساعت قبل از کشف جسد مشخص کرده اند .

شروع تحقیقات با بازجویی از همسایه میانسال زن آغاز شد، زن همسایه که با پلیس تماس گرفته بود به بازپرس ویژه قتل گفت: ساعت ۱ بعدظهر شوهر مریم با من تماس گرفت و گفت همسرش جواب تلفن های او را نمی دهد برای همین نگران او شده و از من خواست تا به طبقه پایین بروم، کلید ها را از زیرجاکفشی شان بردارم و ببینم دلیل جواب ندادن او چیست!؟

او در ادامه گفت: وقتی در خانه را بازکردم و وارد شدم هرچه مریم را صدا کردم جواب نداد به دنبالش داخل اتاق خوابشان رفتم که دیدم جسد مریم روی تخت افتاده و نفس نمی کشد، اول به پلیس و بعد با همسرش تماس گرفتم.

این زن در ادامه به بازپرس گفت: من چند سالی است این خانواده را می شناسم،مریم و شوهرش ۲ سال پیش از هم جدا شدند اما بعد از یک سال به خاطر دخترشان مجدد به هم رجوع کردند، اما روزی نبود که صدای دعوای این زوج از طبقه پایین خانه شنیده نشود،برای همین وقتی با من تماس گرفت و ابراز نگرانی کرد تعجب کردم.

همین سرنخ کافی بود تا بازپرس موسی رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی با این فرضیه قتل زن به دست شوهرش دستور بازداشت مرد جوان را صادر و در ادامه نیز دستور انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی را صادر کرد.

متهم پس از بازجویی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید