انتشار پست عجیب شریفیان مدیر کوروش کمپانی در خارج از کشور و تبریک روز ولنتاین با واکنش شدید کاربران فضای مجازی همراه شده است.

فرار مدیر کوروش کمپانی از کشور + عکس عجیب و تبریک ولنتاین

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، چند روزی می‌شود که وبسایت کوروش کمپانی به‌طور کامل از دسترس خارج شده است و حالا نیز دفتر این مجموعه به‌صورت شبانه تخلیه شده است. مدیر کورش کمپانی عکسی از خود را در حال تفریح در خارج از کشور منتشر کرد.

در چند ماه اخیر، اینستاگرام و فضای مجازی پر از تبلیغات فروش آیفون‌های ۲۰ میلیونی شده بود. در حالی که قیمت آیفون ۱۳ و ۱۴ در بازار ایران از ۳۵ یا حتی ۴۰ میلیون تومان نیز فراتر می‌رود، ناگهان چند شرکت پیدا شدند که ادعا کردند گوشی‌های آیفون ۱۳ را با قیمت ۲۰ میلیون تومان و با موعد تحویل حدودا یک ماهه به مشتریان عرضه می‌کنند.

عکس عجیب مدیر کوروش کمپانی بعد از فرار از ایران

تصویر منتسب به مدیر کوروش کمپانی

یکی از این شرکت‌ها، کوروش کمپانی بود که به‌واسطه همین تبلیغات گسترده و حتی با استفاده از چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و موفق به جلب اعتماد و فریب مالباخته‌ها شد.

از همان ابتدا هم می‌شد حدس زد که این تبلیغات فروش آیفون ۲۰ میلیونی، چیزی جز فریب مشتریان نیست و می‌توانستیم عاقبت چنین شرکت‌هایی و فریب‌خوردگان آن‌ها را متوجه شویم. اخیرا در اخبار داشتیم که دفتر شرکت کوروش کمپانی پلمپ شد.

گفته شد که این دفتر به‌دلیل شکایات متعدد خریدارانی که خرید خود را دریافت نکرده بودند، پلمپ شده است؛ با این حال همچنان درگاه خرید این مجموعه و امکان خرید از وبسایت کوروش کمپانی وجود داشت و مدیران کوروش کمپانی نیز مدعی شدند که پلمپ دفترشان دلایل دیگری داشته و هیچ کلاهبرداری و شاکی خصوصی در کار نبوده است.

چند روزی می‌شود که وبسایت کوروش کمپانی به‌طور کامل از دسترس خارج شده است و حالا نیز دفتر این مجموعه به‌صورت شبانه تخلیه شده است. مدیران این شرکت نیز در حال حاضر متواری هستند و خریداران و فریب‌خوردگان این مجموعه در صدد شکایت از آن‌ها برآمده‌اند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدواریم هر چه زودتر با بازداشت مدیران این شرکت کلاهبردار، اجازه تضییع حقوق مشتریان داده نشود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید