در یک عملیات ضربتی پلیس، ۳ گروگان صحیح و سالم آزاد شدند.

گروگانگیری هولناک پدر و دو فرزندش در شیراز

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: بامداد امروز بیست و ششم بهمن‌ماه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرک رکن آباد شیراز و متواری شدن گروگانگیرها، بلافاصله شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۳۰ رکن آباد در بررسی‌های اولیه مطلع شدند فردی ۲۶ ساله با تهدید سلاح گرم با ورود به منزل مردی ۸۰ ساله، وی و ۲ فرزند ۴۰ و ۴۵ ساله‌اش را گروگان و با همکاری دوستش(راننده) با سواری پژو پارس به منزل خود می‌برند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه گروگان‌گیرها را شناسایی و با حضور به موقع در محل، موفق شدند در کمتر از یک ساعت گروگان‌ها را صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان آزاد کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر گروگانگیر (راننده) دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر همدستش که قبل از حضور پلیس متواری شده بود ادامه دارد، تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد علت گروگانگیری اختلافات ملکی بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید