همراه اول به مناسبت اعیاد شعبانیه برای مشترکانش بسته هدیه تدارک دیده است.

هدیه ویژه همراه اول به مناسبت اعیاد شعبانیه + نحوه فعالسازی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، به مناسبت اعیاد شعبانیه هدیه همراه اول برای مشترکین این اپراتور در نظر گرفته شده است. هدیه همراه اول برای تمامی مشترکان دائمی و ان و اعتباری قابل استفاده است. زمان فعال سازی هدیه همراه اول تا پایان روز دوشنبه ۷ اسفند ماه می‌باشد. هدیه همراه اول برای اعیاد شعبانیه شامل اینترنت و مکالمه می‌باشد. توضیحات بیشتری درباره هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد شعبانیه را می‌خوانید.

ارائه بسته ویژه اعیاد شعبانیه توسط همراه اول

همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و ولادت‌های پرنور حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت زین‌العابدین(ع) و حضرت مهدی(عج) بسته ویژه‌ای را برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و همچنین انارستان تدارک دیده است.

هدیه همراه اول

بسته اعیاد شعبانیه ویژه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول شامل «سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» می‌شود که متقاضیان می‌توانند این بسته سه روزه را با ۶۰ درصد تخفیف، به قیمت ۱۲ هزار تومان تهیه کنند.

مشترکان انارستان نیز می‌توانند بسته سه روزه ویژه اعیاد شعبانیه شامل «یک گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» را به قیمت سه هزار تومان خریداری کنند.

فرصت فعالسازی مرحله اول این طرح از امروز سه‌شنبه ۲۴ تا پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ است و مرحله دوم نیز همزمان با نیمه شعبان و از شنبه ۵ اسفند تا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید