سعید محمد دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد گفت: چند وقت پیش شنیدم متاسفانه آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مطرح کردند که طی ۴ سال گذشته هیچ قانونی در مجلس که به نفع قشر مستضعف باشد مصوب نشده است،

سعید محمد: جای تأسف دارد که طبق گفته رئیس کمیسیون تلفیق  در ۴ سال گذشته هیچ قانونی که به نفع قشر مستضعف مصوب نشده

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز مشکل نظام کارآمدی است، یعنی اگر مسئولان بتوانند کارآمدی خودشان را اثبات کنند، ما از همه نظر قوی و مستحکم هستیم.

سعید محمد دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، درباره ضرورت افزایش انسجام و همدلی ملی عنوان کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری کشور ما نیاز به انسجام ملی دارد، در سال‌های اخیر یک مقدار ارتباط میان مردم و مسئولان آسیب دیده و بیشتر هم من فکر می‌کنم عملکرد مسئولان باعث این موضوعات شده است.

وی ادامه داد: به نظر من مسئولان باید خیلی بیشتر تلاش کنند و سعی کنند خود را به آرمان‌های امام و شهدا نزدیک کنند، هرچه مسئولان به این آرمان‌ها نزدیک‌تر شوند، قطعا این گسل بین مردم و مسئولان پر می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه اظهار داشت: شاهد بودیم که الحمدلله مردم به دور از هرگونه اتفاقاتی که طی یکی دو سال اخیر اتفاق افتاده باز هم دل در گروی نظام دارند و در جشن پیروزی انقلاب هم به صحنه آمدند این حضور یک پیام به مسئولان است که «ما پای کار هستیم، شما هم کارتان را درست انجام دهید».

وی تاکید کرد: امروز مشکل نظام کارآمدی است، یعنی اگر مسئولان بتوانند کارآمدی خودشان را اثبات کنند، ما از همه نظر قوی و مستحکم هستیم.

محمد در پاسخ به این سوال که «حضور مردم در عرصه‌های مختلف چه اندازه مسئولیت دولت و مجلس آینده را سنگین می‌کند؟»، عنوان کرد: خب مردم با آمدن به صحنه مسئولیت خود را انجام دادند و نشان دادند که در میدان حضور دارند، لذا الان وظیفه مسئولان است که چه در دولت و چه در مجلس همه تلاش خود را به کار گیرند که مشکلات مردم را حل کنند تا یک وقت خدایی ناکرده سمت یک سری منافع شخصی و گروهی نروند.

وی ادامه داد: چند وقت پیش شنیدم متاسفانه آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مطرح کردند که طی ۴ سال گذشته هیچ قانونی در مجلس که به نفع قشر مستضعف باشد مصوب نشده است، این عین حرف آقای حاجی بابایی است و من از خودم نمی‌گویم. خب این جای تاسف دارد که ما آمدیم نمایندگان و وکلایی را انتخاب کردیم و در این شرایط سخت انتظار است که راهگشا باشند و حل مساله کنند اما چنین نشده‌اند.

محمد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گام اول و نیمه نخست کار را به خوبی انجام دادند، ان‌شاءالله در انتخابات ۱۱ اسفند هم کار خود را تکمیل می‌کنند و بعد دیگر این گوی و این میدان؛ مسئولان باید کارآمدی و تلاش خود را به منصه ظهور برسانند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید