شکیب شجره بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه اسکار با اجرای مهران مدیری ویدیویی از او که گفته شده بود مزخرف‌ترین استعداد خود را نشان بدهید و استعداد او باعث خنده مهران مدیری شد این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مهران مدیری از استعداد عجیب شکیب شجره روده بر شد! + فیلم

به گزارش سلام نو، شکیب شجره متولد ۱ شهریور ۱۳۶۸ در تهران، بازیگر است.

وی فارغ التحصیل لیسانس فیزیک نظری از دانشگاه علوم و تحقیقات و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه wollongong استرالیا می باشد که از تئاتر شروع کرده است.

تنها یک برادر دارد و پدر وکیل دادگستری و مادر خانه دار می باشد.

بصورت حرفه ای بازیگری را از تئاتر و بدون گذراندن دوره ای از سال ۱۳۸۷ زمانی که ۱۹ ساله بود از دانشگاه شروع کرد، سپس با گروه های مختلف وارد همکاری شد.

برای فوق لیسانس عازم کشور استرالیا شد و در دانشگاه دولتی wollongong در ۸۰ کیلومتری سیدنی بازیگری خواند و کنار آن در ورکشاپ های مختلف شرکت کرد.

در ایران نیز به مدت ۵ سال است زیر نظر دکتر لوریس هویان موسیقیدان ارمنی دوره های آواز و ویس را گذراند و دوره دلقک را هم زیر دومینیک فرانسوی آموزش دید.

آقای شجره اولین بار در سال ۹۸ با سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری در شبکه خانگی جلوی دوربین رفت که در این مجموعه نقش داوود بیزاکودیل را ایفا می کرد.

همکاری با پیمان قاسم خانی او سال ۹۸ با فیلم خوب، بد جلف : ارتش سری به کارگردانی به کارگردانی پیمان قاسم‌ خانی بازی در عرصه سینمایی را تجربه کرد.

شجره حالا ۷ سال است روی متد شخصی خود بنام EMintera کار می کند او توانست با خلق این سبک بازی و دفاع از آن بعنوان پایان نامه دوره فوق لیسانس، چندین ورکشاپ در دانشگاه و موسسه بازیگری ویکتوریا در ملبورن برگزار کند.

وی این متد را در وزارت ارشاد ایران به نام خود ثبت کرده است.

شکیب شجره هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید