فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کار مشترک نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران با شلیک یک موشک بالستیک دوربرد از روی یک ناو جنگی با موفقیت انجام گرفت.

شلیک موفق موشک بالستیک دوربرد از ناو جنگی سپاه

به گزارش سلام نو به نقل از رجانیوز، سرلشکر حسین سلامی گفت: به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیشمرگ ملت بزرگ ایران و مصمم هستیم تا مقتدرانه با همه وجود از امنیت و منافع ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم و مقابل همه تهدیدات و مخاطرات با همه قدرت بایستیم و از شکل‌گیری معادلات جدید در حوزه امنیت ملی کشور مقتدرانه جلوگیری کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما مقابل هر توطئه و اقدام، حتماً عکس‌العمل‌های مناسب و سنگینی را نشان خواهیم داد و اقتدار، قدرت و اراده ما به اندازه شکست دادن هر ائتلافی از قدرت‌های بزرگ کاملا مهیا و در صحنه آماده است.

سرلشکر سلامی با اشاره به قدرت نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: قدرت دفاع و تهاجم دریایی ما با ورود انبوهی از پهپادها، موشک‌های کروز و حتی موشک‌های بالستیک نقطه‌زن با قابلیت هدف قرار دادن شناورهای رزمی در دریا یک مجموعه بسیار پیچیده و در هم تنیده‌ای از توانمندی‌های به‌روز و پیشرفته و مدرن را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد:‌ در نیروی دریای سپاه ما چند دستاورد جدید داشتیم؛ اولین مسأله کار مشترک بین نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران بود که با شلیک یک موشک بالستیک دوربرد از روی یک ناو جنگی با موفقیت انجام گرفت و این دستاورد جدید؛ بردِ نفوذ و قدرت دریایی ما را تا هر نقطه دلخواه افزایش داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین با اشاره به سایر توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: ناوهای اقیانوس‌پیمای ما می‌توانند در هر نقطه‌ای از اقیانوس‌ها ظاهر شوند و طبیعتاً وقتی می‌توانیم از آن‌ها موشک شلیک کنیم، هیچ نقطه امنی برای قدرتی که بخواهد برای ما ناامنی ایجاد کند، وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید