عکسی از نیکی کریمی در فضای مجازی منتشر شد.

نیکی کریمی یه شبه پیر شد + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از شمانیوز، عکس متفاوت از چهره نیکی کریمی در فضای مجازی منتشر شده است. این چهره متفاوت نیکی کریمی باعث واکنش‌های زیادی از سوی مخاطبان شده است. نیکی کریمی این روزها در سریال سرزمین مادری را در حال پخش از شبکه ۳ سیما دارد. نیکی کریمی بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی است که پس از بازی در فیلم عروس در کنار ابوالفضل پورعرب به شدت مشهور و محبوب شد در ادامه عکسی از چهره متفاوت نیکی کریمی را مشاهده می‌کنید.

نیکی کریمی

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست.تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

با دومین تجربه حرفه ای اش در فیلم سینمایی «عروس» سال ۱۳۶۹ با ابوالفضل پورعرب بعنوان اولین ستارگان سینمای پس از انقلاب به اوج شهرت رسید.

او سپس در سال ۱۳۷۱ با فیلم «سارا» توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره های «سن سباستیان» و «نانت» فرانسه را به دست آورد.

کریمی پس از همکاری با کارگردان هایی چون ابراهیم حاتمی کیا ، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ سال ۱۳۷۷ در فیلم «دو زن» به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد.

این فیلم پنجمین نامزدی او برای سیمرغ بود که در نهایت توانست با این فیلم آنرا بدست آورد ، همکاری او با میلانی تا سال ۱۳۸۱ ادامه دار بود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید