محمدرضا شکوهی رئیس مرکز اورژانس استان همدان از مصدومیت ۲۱ نفر درپی واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج خبر داد.

مصدومیت ۲۱ نفر درپی چپ کردن اتوبوس در محور رزن-آوج

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ استان همدان، رئیس مرکز اورژانس استان همدان اعلام کرد: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور رزن به آوج باعث مصدومیت ۲۱ نفر از مسافران شد.

محمدرضا شکوهی بیان کرد: ساعت ۲۳:۳۰ دیشب -شنبه ۲۱ بهمن- به دنبال واژگونی اتوبوس در محور رزن به آوج روبروی سراوک ۲۲ نفر از مسافران این اتوبوس مصدوم شدند.

وی اعلام کرد: به محض گزارش حادثه به مرکز ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس از شهرستان‌های رزن، فامنین و کبودراهنگ و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل فوریت اعزام شدند.

شکوهی افزود: ۱۱ نفر از مصدومان به بیمارستان ولیعصر (عج) رزن انتقال یافتند که بعد از انجام اقدامات درمانی ۶ نفر ترخیص و چهار نفر بستری شدند و یک نفر به بیمارستان بعثت اعزام شد.

وی ادامه داد: چهار مصدوم دیگر به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فامنین اعزام شدند که همه مصدومان بعد از اقدامات درمانی ترخیص شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان همدان خاطرنشان کرد: ۶ مصدوم هم به بیمارستان بعثت همدان اعزام شد که کلیه مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشتیم، تصریح کرد: اتوبوس از همدان به سمت چالوس در حال حرکت بوده که در شهرستان رزن روبروی سراوک واژگون شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید