وضعیت هوا در آبادان، اندیمشک، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شادگان، شوش، کوت عبدالله و ماهشهر زرد و قابل قبول است.

سه شهر خوزستان دچار آلودگی هوا شده است

به علت آلودگی هوا در استان خوزستان، وضعیت هوای 3 شهر به نارنجی و ناسالم برای گروه‌های سنی حساس رسید.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، آلودگی هوا در استان خوزستان همچنان ادامه دارد و در بیست و دومین از بهمن‌ماه نیز این استان را رها نکرد

بر اساس شاخص اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون، وضعیت هوا در مسجدسلیمان به 146 و در گتوند به 116  AQIاست که نشان می‌دهد هوای این شهرها وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های سنی حساس دارد.

وضعیت هوا در اهواز به 142  AQIاست که نشان می‌دهد هوای این شهر در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار دارد.

وضعیت هوا در آبادان، اندیمشک، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، دزفول، رامهرمز، شادگان، شوش، کوت عبدالله و ماهشهر زرد و قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک (سبز)، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول (زرد)، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها (قرمز)، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم (بنفش) و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک (قهوه‌ای) است.

پایان پیام/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید