بیمارستان حضرت قائم (عج) دارای زیربنای ۳۲۵۰ مترمربع در ۲ طبقه و ظرفیت ۳۲ تخت است و به زودی ۴۴ نیروی استخدامی وزارت بهداشت در بخش‌های پرستاری ، پزشک عمومی، داروساز، اداری مالی، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و آزمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

افتتاح این بیمارستان پس از ۱۱ سال

بیمارستان حضرت قائم (عج) خوسف پس از ۱۱ سال، امروز با حضور وبیناری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، آیین افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی حضرت قائم (عج) خوسف با حضور وبیناری وزیر بهداشت و حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، فرماندار شهرستان خوسف ، جمعی از مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

سید علی حسینی فرماندار شهرستان خوسف در حاشیه این افتتاح اظهار داشت: این بیمارستان از پروژه های نیمه تمام شهرستان خوسف بود که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و با تأکید دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، تکمیل این پروژه شتاب گرفته و در مهر ماه سال جاری بخش اورژانس این بیمارستان راه اندازی شد.

حسینی اضافه کرد: بیمارستان حضرت قائم (عج) دارای زیربنای ۳۲۵۰ مترمربع در ۲ طبقه و ظرفیت ۳۲ تخت است و به زودی ۴۴ نیروی استخدامی وزارت بهداشت در بخش‌های پرستاری ، پزشک عمومی، داروساز، اداری مالی، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و آزمایشگاه فعالیت خواهند کرد.

به گفته وی عملیات اجرایی ساختمان بعلاوه اعتبار تجهیز بیمارستان با مبلغی بالغ بر ۱۶۱ میلیارد تومان صورت پذیرفته است.

فرماندار خوسف با توجه به نزدیکی این شهرستان به مرکز خراسان جنوبی خواستار راه اندازی مراکز درمانی ویژه از جمله نازایی در خوسف شد.

همچنین امروز ۸ واحد پانسیون اقامتی متخصصین نهبندان به نمایندگی از ۲۸ پروژه حوزه سلامت در خراسان جنوبی با اعتبار بالغ بر ۵۱۸۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید