گوشی ایتل P۵۵ پلاس در رنگ سبز دارای پنل پشتی با چرم گیاهی است و مدل P۵۵ دارای پنل پشتی براق است.

باز شدن پای آیفون ۵ میلیون تومانی به بازار

گوشی‌ جدید ایتل با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، ۲۴ گیگابایت رم و قیمت منطقی رونمایی شد.

به گزرش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، برند چینی ایتل به‌زودی دو مدل گوشی اقتصادی P۵۵ و P۵۵ پلاس را در بازار هند عرضه خواهد کرد. این دو گوشی مشخصات یکسان دارند و طراحی آن‌ها کمی متفاوت است و احتمالاً می‌توانند وارد فهرست بهترین گوشی اقتصادی شوند.

گوشی ایتل P۵۵ پلاس در رنگ سبز دارای پنل پشتی با چرم گیاهی است و مدل P۵۵ دارای پنل پشتی براق است.

P۵۵ و P۵۵ پلاس دارای پردازنده‌ی UNISOC T۶۰۶ هستند و ۸ گیگابایت رم دارند. P۵۵ از ۱۶ گیگابایت رم مجازی و P۵۵ پلاس از ۸ گیگابایت رم مجازی پشتیبانی می‌کند. هر دو گوشی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند.

دو گوشی سری P۵۵ دارای باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. P۵۵ شارژر ۱۸ وات و مدل پلاس شارژر ۴۵ وات دارد. این گوشی‌ها صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز با قابلیت داینامیک بار شبیه به داینامیک آیلند گوشی آیفون دارند.

گوشی‌های جدید ایتل با دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ارائه می‌شوند. پنل پشتی P۵۵ به خاطر چیدمان دوربین، تا حدی شبیه به آیفون ۱۵ پرو است.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به اسکنر اثر انگشت، قفل‌گشایی با چهره و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اشاره کرد. گوشی P۵۵ در چهار رنگ مشکی، آبی، ارغوانی و طلایی و P۵۵ پلاس در رنگ‌های سبز، ارغوانی و مشکی موجود است.

قیمت گوشی ها با توجه به رم و فضای ذخیره‌سازی متغیر است. قیمت گوشی ایتل P۵۵ از ۹۰ دلار شروع می‌شود. مدل P۵۵ پلاس با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۱۲۰ دلار قیمت دارد.

آیفون ۵ میلیونی به بازار آمد

آیفون ۵ میلیونی به بازار آمد

آیفون ۵ میلیونی به بازار آمد

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید