گوشی شیائومی با رم ۸ گیگابایتی اغلب دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده و کیفیت دوربین بالایی را ارائه می‌دهد. اکثر گوشی‌های پرطرفدار شیائومی با این حجم از رم، ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کنند. این گوشی‌های محبوب در بازه قیمتی ۸ تا ۱۵ میلیون تومانی قرار داشته و اکثرا از سری ردمی شیائومی هستند.

امکانات پر فروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

به گزارش سلام نو به نقل از فردا گوشی شیائومی با رم ۸ گیگابایتی اغلب دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده و کیفیت دوربین بالایی را ارائه می‌دهد. اکثر گوشی‌های پرطرفدار شیائومی با این حجم از رم، ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع را فراهم می‌کنند. این گوشی‌های محبوب در بازه قیمتی ۸ تا ۱۵ میلیون تومانی قرار داشته و اکثرا از سری ردمی شیائومی هستند.

گوشی شیائومی با مدل Redmi Note ۱۲S

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی را فراهم می‌کند و شبکه اینترنت ۴.۵G را در آن می‌توان به کار برد.

دوربین‌های این گوشی با کیفیت ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل است. سایز صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی ۶.۴۳ اینچ در نظر گرفته می‌شود.

گوشی شیائومی با مدل Redmi Note ۱۲

این محصول از شبکه اینترنت ۴G پشتیبانی کرده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی در این گوشی شیائومی ۲۵۶ گیگابایت بوده و ظرفیت حافظه رم آن ۸ گیگابایت است. این موبایل دارای سه دوربین با کیفیت‌های ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل دارد. این محصول هشت هسته‌ای امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. سایز صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی ۶.۶۷ اینچ و ظرفیت باتری استفاده شده نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

گوشی شیائومی با مدل Redmi Note ۱۲ Pro

محصول دیگری که از سری ردمی می‌توان پیدا کرد گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو است. این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی ۱۱ تا ۱۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این موبایل با سایز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین‌های پشت این محصول با کیفیت ۱۰۸، ۸، ۲ و ۲ مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن ۱۶ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

گوشی شیائومی با مدل Poco X۵ Pro

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه رم ۸ گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۱۵ میلیون تومان در حال خرید و فروش است. این گوشی شیائومی با سایز صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی عرضه شده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. دوربین‌های پشت این محصول با کیفیت‌های ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و کیفیت دوربین جلوی آن ۱۶ مگاپیکسل است. پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G و شارژ سریع ۶۷ واتی از دیگر قابلیت‌های مهم در این محصول به حساب می‌آیند./کاماپرس

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید