رضا شاهرودی بازیکن پیشکسوت فوتبال ویدیویی از او که در یک برنامه تلویزیون شرکت کرده بود درباره گمشدن پدرش وقتی او ۶ ساله بود صحبت کرد مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

صحبت‌های دردناک رضا شاهرودی بازیکن فوتبال درباره گم شدن پدرش!  + فیلم

به گزارش سلام نو، رضا شاهرودی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۱ در تهران، فوتبالیست بود.

با ۱۸۵ سانتی متر قد در پست هافبک بازی می کرد از پرسپولیس و تیم ملی تا لژیونری رفت و به رضا مالدینی هم معروف شد، او حالا مربی فوتبال می باشد.

در محله امامزاده حسنقلی خان تهران متولد و بزرگ شده است.

سال ۱۳۵۷ وقتی تنها ۶ ساله بود پدرش برای تامین اجناس مغازه خود به خارج از خانه رفت اما تا به الان بازنگشته و خبری از او ندارند.

می گوید سال ها مرتب به پزشک قانونی رفتیم اما هیچ خبری از او نشد تا اینکه تامین هزینه های خانواده پنج نفری بر دوش علی برادر بزرگتر افتاد که مجبور به ترک تحصیل شد.

از طریق معلم ورزش خود کشف و به خسرو فلاح مربی فوتبال معرفی شد تا اینکه در سال ۱۳۶۶ وقتی ۱۵ ساله بود به تیم صنعت و معدن تهران پیوست.

بعد از بازی در تیم صنعت و معدن به تیم کشاورز رفت تا اینکه ۱۳۷۰ وقتی ۱۹ ساله بود به دعوت علی پروین سرمربی وقت پرسپولیس با قرارداد سالانه ۴۵۰ هزار تومان به این تیم رفت.

شاهرودی تا سال ۱۳۷۶ در پرسپولیس بازی کرد سپس به مدت دو سال در آلتای اسپور ترکیه حضور داشت تا اینکه دو سال هم به تیم فوتبال دالیان چین رفت.

سال ۱۳۸۰ بع داز ۴ سال دوری از وطن با دستمزد ۲۵ میلیون تومانی به پرسپولیس بازگشت و تا سال ۱۳۸۳ در این تیم حضور داشت تا اینکه به تیم پاسارگاد رفت.

بعد از دو سال به تیم پیکان رفت و در نهایت سال ۱۳۸۵ وقتی ۳۵ ساله بود با این تیم از فوتبال کنار رفت، این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی از سال ۱۳۷۲ تا ۷۷ را دارد.او ۵ گل ملی نیز به ثمر رسانده است.

درست بعد از خداحافظی از فوتبال بعنوان دستیار از تیم داماش شروع کرد و در تیم های مختلف بعنوان کمک مربی حضور داشت تا اینکه سال ۹۷ بعنوان دستیار در تیم ملی امید شروع به کار کرد.

رضا شاهرودی به گفته خود در سال ۱۳۸۵ عاشق شد اما این ازدواج سنتی بود که در نهایت سال ۱۳۸۶ به ازدواج ختم شد و در سال ۱۳۸۷ صاحب دو دختر دوقلو شدند.

یسنا و دینا نام دو دختر رضا شاهرودی می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید