دختر ۲۰ ساله به دام خواستگار باج گیر خود افتاد.

اقدام شیطانی ۸ مرد با دختر ۲۰ ساله

به گزارش سلام نو به نقل از برترین ها، دختر ۲۰ ساله وقتی به دام خواستگار باج گیر خود افتاد، تصورش را نمی کرد که چه حادثه شوم و تکان دهنده ای در انتظارش است. خواستگار باج گیر، ‌دختر جوان را ربود و با همدستی ۷ نفر از دوستانش به این دختر تجاوز کردند.

وایل آذر ماه امسال، ‌زنی به اداره پلیس رفت و گفت دختر ۲۰ ساله اش، به دام ۸ متجاوز گرفتار شده و هم اکنون در بیمارستان بستری شده است. پرونده ای تشکیل شد و ماموران زیر نظر قاضی محمد حسین صادق زاده بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند. چند روزی گذشت و دختر جوان پس از بهبودی به دادسرا رفت تا جزییات اتفاق هولناکی که برایش رقم خورده بود را بازگو کند.

وی گفت: مدتی قبل با پسری به نام سجاد در فضای مجازی آشنا شدم. سجاد از من خواستگاری کرد اما چون رفتارهای عجیبی داشت به او جواب منفی دادم و دیگر از او خبری نداشتم تا اینکه چند روز قبل به صورت اتفاقی سجاد را در یک عطاری دیدم.

وی ادامه داد: گوشی موبایلم را روی پیشخوان مغازه قرار دادم و بعد متوجه شدم سجاد، ‌گوشی موبایلم را به سرقت برده است. با سجاد تماس گرفتم و دلیل این کارش را پرسیدم. می گفت چون ارتباطم را با او قطع کرده ام، ‌وی قصد اخاذی از مرا دارد. او درخواست کرد تا یک میلیون و سیصد هزارتومان به حسابش واریز کنم تا گوشی ام را بگرداند. من هم ۶۰۰ هزارتومان به حسابش واریز کردم و قرار شد مابقی را به صورت نقدی به او پرداخت کنم.

وی ادامه داد: روز حادثه با سجاد در یکی از پارک های جنوب پایتخت قرار گذاشتم. او رسید و گفت گوشی دست دوستش است و تا چند دقیقه دیگر برایم می آورد. او آبمیوه در دست داشت که یکی از پاکت های آبمیوه را به من داد. از همه جا بی خبر آبمیوه را نوشیدم و بعد از هوش رفتم. چشمانم را که باز کردم داخل ماشین بودم. به جز سجاد، دو نفر از دوستانش هم بودند که با تهدید مرا به خانه ای در جنوب تهران بردند. در آنجا سجاد و دوستانش به من تجاوز کردند. چند دقیقه بعد هم ۵ نفر دیگر از دوستانش رسیدند و آنها هم به من تجاوز کردند و اموالم را به سرقت بردند. بعد از این اتفاق به قدری حالم بد شد که چند وقت در بیمارستان بستری شدم.

از لحاظ روحی هم حالم به شدت بد است و شب ها نمی توانم بخوابم.

انتقام جویی هولناک

پلیس جست و جوی خود را برای بازداشت ۸ شیطان صفت آغاز کرد و در نخستین گام، سجاد خواستگار باج گیر دختر جوان بازداشت شد. او در بازجویی ها گفت: قرار بود با دختر جوان ازدواج کنم اما او به جواب رد داد. بعد متوجه شدم با فرد دیگری رابطه دارد و یک دفعه غیبش زد. تا مدت ها از اوبی خبر بودم تا اینکه به صورت اتفاقی وی را در عطاری دیدم. تصمیم گرفتم از او اخاذی کنم تا انتقامم را بگیرم اما دوستانم پیشنهاد آدم ربایی دادند. من از نقشه شوم آنها بی خبر بودم چون دوستانم به دختر جوان تجاوز کردند.

وی ادامه داد: من اتهام سرقت و آدم ربایی را قبول دارم اما تجاوز را نه.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری متهمان دیگر این پرونده ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید