سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهم به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی با ترفند فروش آپارتمان به شهروندان در این کلانشهر خبر داد.

بازداشت متهم به کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی در مشهد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد نگهبان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در پی ارائه چند فقره مرجوعه قضایی با موضوع کلاهبرداری با ترفند فروش آپارتمان، پیگیری‌ موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری سیدی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی یکی از پرونده‌ها مشخص شد متهم به کلاهبرداری با انتشار آگهی فروش یک آپارتمان ۷۰ متری، این ملک را به مبلغ هشت میلیارد ریال به مرد جوان فروخته و مبلغ ۶ میلیارد ریال از وجه معامله را دریافت کرده و مقرر شده بود مابقی مبلغ معامله در زمان تحویل ملک پرداخت شود اما این فرد پس از دریافت وجه تماس پاسخگوی تلفن نبود.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: ماموران کلانتری سیدی پس از بررسی اظهارات دقیق مالباخته ها با انجام تحقیقات میدانی متهم را روز گذشته در حال کلاهبرداری از یک شهروند دیگر با همین ترفند رد زنی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم ۳۰ ساله در بازجویی به فروش یک آپارتمان به پنج شهروند و کلاهبرداری ۳۰ میلیارد ریالی از این افراد اعتراف کرد.

سرهنگ نگهبان افزود: با هماهنگی قضایی تحقیقات برای کشف دیگر جرایم احتمالی از متهم ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید