حسین مهری بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش و پسرش حامین منتشر کرد.

عکس جدید حسین مهری و پسر بامزه‌اش در یک روز زیبای برفی

به گزارش سلام نو، حسین مهری متولد ۲۳ آبان ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دوره دیده کانون پرورشی هنری حر می باشد که در ۹ سالگی اولین بار جلوی دوربین رفت سپس با تئاتر ادامه داد و در نهایت با سریال «زمانه» به شهرت رسید.

در تهران به دنیا آمده اما پدرش اهل ساوه و مادرش تورک تبریزی می باشد ، دو برادر هم دارد و خودش تا مقطع دیپلم بیشتر تحصیل نکرده است.

سال ۷۳ در ۱۰ سالگی یک روز با دفتر سبحان فیلم تماس گرفتم و منشی زمانی که فهمید سن و سالم کم است برایش جالب شد و گفت ۲۰ روز دیگر تماس بگیرم.

من ۲۰ روز دیگر رفتم و فرم پر کردم و دیدم پایین صفحه نوشته چه کسی معرف شما بوده است که همینطور مانده بودم که کارگردان آمد و گفت معرفتان چه کسی است.

گفتم هیچ ‌کس ، من همین ‌طوری آمده‌ ام ، تلاش من برای حسین فرخی جالب بود و اینطور شد که برای فیلم کوتاه «شهریور سرخ» انتخاب شدم.

در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۴ ساله بود با فیلم «عشق + ۲» به کارگردانی رضا کریمی و در کنار امین تارخ ، ویشکا آسایش و فاطمه معتمدآریا بروی پرده سینما رفت.

سپس سال ۱۳۸۵ هم با سریال «ما چند نفر» فیاض موسوی وارد قاب تلویزیون شدچهره اش سال ۱۳۸۹ با سریال «زیر هشت» سیروس مقدم دیده شد تا اینکه در سال ۱۳۹۱ با سریال «زمانه» و کنار پریناز ایزدیار در نقش سینا به شهرت رسید.

حسین مهری در آذر ماه ۱۳۹۱ وقتی ۲۸ ساله بود با همسرش که در عرصه هنری حضور ندارد ازدواج کرد که ثمره این زندگی پسری بنام حامین متولد سال ۱۳۹۶ است.

مهری

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید