سیب زمینی سرخ کرده یک غذای پرطرفدار در همه کشورهاست.

طرزتهیه سیب‌زمینی سرخ‌کرده رستورانی

به گزارش سلام نو،  سیب زمینی سرخ کرده محبوب دل همگان، پیر و جوان، ایرانی و غیر ایرانی است! همانقدر که طرفداران زیادی دارد رستوران‌هایی هم هستند که این سیب زمینی‌ سرخ کرده را به شیوه‌ای درست می‌کنند که هرگز از خوردن آن سیر نمی‌شوید! یکی از آنها «مک دونالد» است!

اگر یک بار تا به حال در خارج از کشور سیب زمینی سرخ‌شده‌های مک دونالد را امتحان کرده باشید برای همیشه مزه‌ی آن زیر زبانتان مانده و نمی‌توانید فکرش را از سرتان بیرون کنید!

اگر امکان این را ندارید که به مک دونالد بروید هیچ غصه‌ای ندارد! این دستور درست کردن سیب زمینی مک دونالدی است! با همان ظرایف و ترفندها! آن را تهیه کنید و لذتش را ببرید!

مواد لازم:

سیب زمینی به میزان لازم

نوشابه (کوکا یا پپسی) به اندازه لازم

آرد نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری

ادویه مخصوص سیب زمینی به مقدار دلخواه

طرز تهیه:

 سیب زمینی‌ها را خوب بشویید و پوست بگیرید و به صورت خلالی برش بزنید. حالا وقت رو کردن ترفند است! سیب زمینی‌ها را داخل یه ظرف شیشه‌ای دردار بریزید. بهتر است از شیشه‌های سس یا خیارشور استفاده کنید. تا جایی که روی سیب زمینی‌ها را بگیرد داخل ظرفتان نوشابه بریزید! بله نوشابه را داخل ظرف ریخته و در آن را ببندید و 10 دقیقه صبر کنید. بعد از اینکه زمان مورد نظر طی شد سیب زمینی‌ها را آبکشی کرده و با دستمال کاغذی حسابی آنها را خشک کنید.

حالا ترفند دوم را رو کنید! سیب زمینی‌های خشک شده را با آرد نشاسته ذرت مخلوط کنید و حسابی هم بزنید. از دستانتان کمک بگیرید تا آرد به تمام نقاط سیب زمینی برسد.

ماهیتابه را از روغن سرخ کردنی پر کنید و وقتی داغ داغ شد سیب زمینی‌ها را در آن سرخ کنید.

در انتها آنها را با کفگیر مناسب بیرون بیاورید و اجازه بدهید روغن اضافی آنها گرفته شود و ادویه مخصوص و دلخواه سیب زمینی را روی آنها ریخته و نوش جان کنید.

یک بار سیب زمینی سرخ شده را به این شیوه بخورید برای همیشه عاشق آن خواهید شد! مواظب انگشتانتان باشید! سس کچاپ یا سس سیر در کنار آن فراموش نشود! به به!

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید