خداداد عزیزی به ماجرای اقدام جنجالی فدراسیون فوتبال قطر درخصوص سهمیه تماشاگران بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ واکنش نشان داد.

واکنش خداداد به تصمیم جنجالی فدراسیون قطر علیه ایران

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، خداداد عزیزی به ماجرای اقدام جنجالی فدراسیون فوتبال قطر درخصوص سهمیه تماشاگران بازی ایران و قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ واکنش نشان داد.

امروز خبری درخصوص اقدام عجیب فدراسیون فوتبال قطر برای سهمیه تماشاگران بازی ایران و قطر در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه قطری‌های میزبان فقط ۸درصد ورزشگاه را به تماشاگران ایرانی اختصاص داده‌اند.

خداداد عزیزی کارشناس ویژه‌برنامه تلویزیونی جام آسیا۲۰۲۳ در واکنش به این خبر گفت: طبیعتا قطر میزبان است و از شرایط میزبانی حداکثر استفاده را می‌کنند.

مهاجم سابق تیم ملی در این خصوص اظهار کرد: اگر قطری‌ها فقط به این موضوع جلوگیری از حضور تماشاگران ما ورود کنند به نظر من باز خوب است به این دلیل که خیلی نگران بازیکنان خودمان و جو استادیوم نیستم بچه‌های تیم ملی به این شرایط و بازی در جو استادیوم‌های بزرگ عادت دارند.

عزیزی ادامه داد: من نگران این موضوع نیستم ولی بیشتر از این برای بحث داوری واقعا می‌ترسم که قضاوت طوری باشد که ۶۰ به ۴۰‌ها را به سود آنها سوت بزند یعنی داور به سمت قطری‌ها غش کند.

ستاره سابق تیم ملی گفت: حتما آقای قلعه‌نویی و بچه‌های باتجربه تیم ملی این را می‌دانند فقط امیدوارم بچه‌های تیم ملی تحت تاثیر قرار نگیرند و عصبی نشوند و اعتراض نکنند که کارت زرد ‌بی‌مورد بگیرند. من فکر می‌کنم که یکی از راه‌های کارت دادن عصبی کردن بچه‌های تیم ملی بوده و ممکن است در یک اتفاق کارت زرد دوم را بگیریم و اخراجی داشته باشیم که آن زمان برای تیم ملی خطرناک خواهد شد.

عزیزی تصریح کرد: بچه‌ها باید مراقب باشند و حرفه‌ای‌تر روی این قضیه عمل کنند به این علت که قطری‌ها تیم خوبی دارند اما واقعیت اینست که از لحاظ فوتبالی خیلی از قطری‌ها جلوتر و روی کاغذ بهتر از آنها هستیم اما کشورهای حوزه خلیج فارس همیشه مسایل حاشیه‌هایی را داشته‌اند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید