حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های جالبی را کرده است. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

فال حافظ برای متولدین ماه های مختلف دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش سلام نو، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و تفسیر فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

نماد فروردین

عمری ست تا ز زلف تو بویی شنیده‌ام

زان بوی در مشام دل من هنوز بوست

حافظ بد است حال پریشان تو ولی

بر بوی زلف یار پریشانیت نکوست

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساس هایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود اما باز هم ممکن است شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخش های وجود خود را هنوز مخفی نگه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

مگر تو شانه زدی زلف عنبرافشان را

که باد غالیه سا گشت و خاک عنبربوست

نثار روی تو هر برگ گل که در چمن است

فدای قد تو هر سروبن که بر لب جوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که جزئیات را فراموش کنید و به تصویر کلی توجه کنید؛ آنگاه خواهید دید که هیچ مرزی برای ما وجود نخواهد داشت. درس امروز شما این است: ابتدا کار اصلی را انجام دهید، سپس به جزئیات رسیدگی کنید. به دنبال آوای قلب تان بروید و خواسته هایتان را دنبال کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

نماد خرداد

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست

چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی

او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوش تر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلا حزب باد بودن وجود دارد. هرچه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در به دست آوردن موقعیت‌ها بیشتر خواهد بود.

فـال حـافـظ متولدین تیر

نماد تیر

چگونه شاد شود اندرون غمگینم

به اختیار که از اختیار بیرون است

ز بیخودی طلب یار می‌کند حافظ

چو مفلسی که طلبکار گنج قارون است

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان است. موفقیت های مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد اما نگذار که هدف هایت وارد این راه شود. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شود احساس خوبی را نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساس هایی وجود دارد که نیاز است آنها را با دیگران سهیم شوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

نماد مرداد

تو پنداری که بدگو رفت و جان برد

حسابش با کرام الکاتبین است

مشو حافظ ز کید زلفش ایمن

که دل برد و کنون دربند دین است

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رفتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سرلوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد درصد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

نماد شهریور

دل سراپرده محبت اوست

دیده آیینه دار طلعت اوست

من که سر درنیاورم به دو کون

گردنم زیر بار منت اوست

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر شما بخواهید به آنها بگویید که روش شان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوت های انسان ها جهان متفاوتی را برای شما به وجود می‌آورد.

فـال حـافـظ متولدین مهر

نماد مهر

روزگاریست که سودای بتان دین من است

غم این کار نشاط دل غمگین من است

دیدن روی تو را دیده جان بین باید

وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که همه رویدادهای هیجان انگیز با حس کنجکاوی زیادی آغاز می شود اما امروز برای شما اینگونه نیست. بدون اینکه خودتان بخواهید انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید چیزهای جدیدی را در زندگی کشف کنید. از اشتیاقات درونی که امروز دارید برای ساختن رویاهای بزرگ استفاده کنید. البته این را هم بدانید که لقمه بزرگتر از دهان خود برندارید. پیش از آغاز هر کاری حتما به نتایج آن فکر کنید و با شتاب و عجله وارد عمل نشوید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

نماد آبان

ز پادشاه و گدا فارغم بحمدالله

گدای خاک در دوست پادشاه من است

غرض ز مسجد و میخانه‌ام وصال شماست

جز این خیال ندارم خدا گواه من است

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که خبرهایی به شما می رسد که باعث می شود پرونده برخی مسائل مربوط به گذشته برای همیشه بسته شود. ممکن است ادامه تلاش برای رسیدن به هدفی که مدتی است برای آن تلاش کرده اید در حال حاضر امکان پذیر نباشد و مجبور باشید برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. این موضوع می تواند ناراحت کننده باشد اما به دقت به آن فکر کنید. چه رویاهای دیگری در سر دارید؟ به اینکه کدام یک از رویاهایتان برای شما اهمیت بیشتری دارد و اینکه کدام یک از آنها به نظر قابل دسترسی می آید خوب فکر کنید. این وضعیت می تواند یک توفیق اجباری برای شما باشد.

فـال حـافـظ متولدین آذر

نماد آذر

عیب رندان مکن‌ای زاهد پاکیزه سرشت

که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

هر کسی‌ آن دروَد عاقبت کار که کشت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که امروز احتمال دارد کمی عصبی یا کلافه باشید اما از اینکه در مورد برنامه ها یا افکار خود حرف بزنید شکی به دل راه ندهید. خیلی راحت و بدون ترس یا استرس در مورد خواسته ها و اعتقادات خود صحبت کنید و مطمئن باشید مورد توجه اطرافیان نیز قرار خواهد گرفت. فقط این را در نظر داشته باشید که بیشتر از توان خود کار قبول نکنید تا به تجربه حرفه ای تان آسیبی وارد نشود.

فال حافظ متولدین دی

نماد دی

طبله عطر گل و زلف عبیرافشانش

فیض یک شمه ز بوی خوش عطار من است

باغبان همچو نسیمم ز در خویش مران

کآب گلزار تو از اشک چو گلنار من است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که تاثیراتی که از مشکلات یکی از نزدیکان تان دریافت می کنید ممکن است شما را ناراحت کند. آیا دوست نزدیک تان مریض است و یا اتفاقاتی برای او افتاده که کنترل آنها از دست او خارج است؟ به احتمال زیاد دوست تان دلش نمی خواهد در مورد این موضوع حرف بزند، پس بهتر است اجازه دهید خودش هر موقع که صلاح می داند در مورد این مسئله با شما حرف بزند. ممکن است این وضع شما را کلافه کند اما بهتر است صبور باشید، چون کار دیگری از دست شما ساخته نیست.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

ما زیاران چشم یاری داشتیم

خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

تا درخت دوستی کی بر دهد

حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که امروز سرشار از ایده هستید. البته برای کاشتن بذر و برداشت آن در آینده خیلی نزدیک هم فرصت خوبی است. از نظر جسمانی و سلامت بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید از آن برای انجام کارهای مفید استفاده کنید. کارهایی از قبیل کمک کردن در کارهای خانه یا ورزش. از اینکه مسئولیت هایی را به عهده بگیرید هیچ هراسی نداشته باشید. البته به اندازه توان خود مسئولیت قبول کنید تا شرمنده نشوید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

نماد اسفند

ما را که درد عشق و بلای خمار کشت

یا وصل دوست یا می صافی دوا کند

جان رفت در سر می و حافظ به عشق سوخت

عیسی دمی کجاست که احیای ما کند

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که امروز حسابی روی مود حرف زدن هستید و با هر کسی که روبه رویتان ظاهر شود کلی درددل خواهید کرد. اتفاقا برای کمک کردن به افرادی که به کمک و مشورت فکری نیاز دارند این روحیه خیلی هم خوب است. شما نصایح و پیشنهادهای خیلی خوبی را برای آنها خواهید داشت. همیشه به یاد داشته باشید، حرف زدن خیلی بهتر از ساکت بودن است. وقتی افکار خود را می گویید، دیگران در مورد آن نظر می دهند و شما می توانید ایرادهای کار خود را پیدا کنید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید